FlevoDirect

Reviews voor FlevoDirect in Zeewolde

Heel fijn bureau om voor gewerkt te hebben, salaris altijd op tijd. Staan altijd voor je klaar als je vragen heb, ik kan iedereen dit uitzendbureau aanbevelen om voor te werken.
Pluspunten
Leuke groep enthousiaste dames
Ik heb een fantastische sollicitatie gesprek gehad bij Flevo Direct. De mede werkster was erg rustig en duidelijk, stelde goede vragen (referentie). Ik ben met goed gevoel weg gegaan. Ik zou iedereen aanraden om via Flevo Direct een droombaan te zoeken. En tot slot. Je kan altijd bellen mocht je vragen hebben want ze staan altijd voor je klaar.
Pluspunten
gelijk iets te drinken aan bieden en behulpzaam
Minpunten
heb ik niet.
Vanaf het moment dat ik binnenliep tot het moment dat mijn ( inmiddels ) huidige werkgever in goed overleg met Flevodirect besloten dat ik direct in dienst kon treden bij de werkgever Dit is vlekkeloos verlopen en inmiddels heb ik na een goede proeftijd een vaste aanstelling voor onbepaalde tijd gekregen.
Zeer net bedrijf goede communicatie. Vragen snel beantwoord. Aanrader. Gaan opzoek naar baan die binnen je eisen en kunnen liggen
27 september 2019
Hoi! Bedankt voor het delen van je positieve ervaringen met FlevoDirect. Fijn dat we je kunnen helpen aan een baan waar je op je plek zit!
Al meer dan 3 jaar werk ik voor Flevodirect. Contact met het bedrijf aangaande roosters maar ook de financiën zijn goed geregeld. Er wordt goed naar mijn voorkeur geluisterd als het gaat om werkplek, maar ook over de werktijden.
27 september 2019
Hoi! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over je werkzaamheden via FlevoDirect. Laten we deze samenwerking nog maar vele jaren voortzetten!
Goed bedrijf met gezellige collega's en een goede bedrijfssfeer.
27 september 2019
Heey! allereerst: wat fijn dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten, super bedankt!Fijn om te horen dat de bedrijfssfeer als goed ervaart. Mocht er toch iets zijn, dan weet je ons te vinden!
Binnen een paar dagen een baan als productiemedewerker. Ik ben tevreden over flevodirect en mijn baan.
Pluspunten
snel werk
Een uitzendbureau wat oprecht betrokken is! Via FlevoDirect heb ik een leuke baan gevonden in de financiële administratie waar ik uiteindelijk in dienst ben getreden. Altijd fijne contacten met alle werknemers en mijn verjaardag werd nooit vergeten! :-)