FlevoDirect

Reviews voor FlevoDirect in Lelystad

het leukste van mijn werk is dat je aan het einde van de dag ziet wat je gemaakt hebt. het meest bevredigende is als je strak werk geleverd hebt en de opdrachtgever er ook blij mee is. dank flevodirect voor het vinden van de perfecte baan
12 november 2019
Hoi, wat fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt! Blij dat wij de perfecte baan voor je hebben gevonden. Hel veel werkplezier verder toegewenst!
Ik ben super te vrede over flevodirect je word super goed geholpen, mij hebben ze geholpen aan een hele goede leuke baan. Eet is ruimte voor vragen en hulp alles is overzichtelijk en duidelijk. De uitbetaling verloopt zonder problemen en klopte altijd. Ik kan nergens over klagen
11 oktober 2019
Hey, wat een mooie review! Fijn te horen dat je zo tevreden over ons bent. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag.
Ze zijn heel vriendelijk en denken met je mee. Heel behulpzaam.
26 september 2019
Hoi! Wat een leuke review om te lezen! Dit horen wij uiteraard graag. Hopelijk kunnen we deze fijne samenwerking nog lang voort zetten!
Prima ervaring met Flevodirect. Ik werk nu ongeveer 4 maanden via dit uitzendbureau. Ze hebben mij snel aan werk geholpen bij een passend bedrijf en ze denken met je mee. Vriendelijke intercedenten...
Pluspunten
Snel een baan in de regio
Minpunten
Nog geen verbeterde arbeidsvoorwaarden
26 september 2019
Hey! Wat een leuke en positieve referentie. Fijn dat wij je snel hebben kunnen helpen en dat je goed op je plek zit. Keep up the good work! Mochten wij met je mee kunnen denken omtrent de arbeidsvoorwaarden, dan horen wij het graag. Je kunt ons altijd even bellen op 0320-748800. Veel succes en plezier verder!
Ik heb een positieve werkervaring bij FlevoDirect omdat ik meerdere baantjes heb gehad van het bureau en ze wel hun best hebben gedaan om iets te zoeken voor mij dat ook bij Mn interesses paste.
Pluspunten
Elke week betaald
Minpunten
Niet altijd genoeg info over werktijden
26 september 2019
Hoi, dank je wel voor je positieve review! Fijn dat je verschillende projecten met plezier bij ons hebt gewerkt en dat je de werkzaamheden goed bij jezelf vond passen. Jammer dat er soms wat onduidelijkheid was omtrent de werktijden. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren!
Ik ben zeer tevreden over flevodirect. De omgang met medewerkers en afhandeling van alles verloopt prima. Je krijgt altijd iemand aan de lijn en word altijd goed geholpen. En de afspraken die je maakt met de medewerkers van flevodirect worden altijd nagekomen. Een hele fijne werkgever om mee samen te werken.
26 september 2019
Hey, dank je wel voor je positieve review! Tof om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Dat zijn wij natuurlijk ook over jou! Ga zo door en kom gezellig een keer langs voor een kopje koffie of thee.
hou ik liever voor mezelf , ik heb er geen positieve ervaring mee
Pluspunten
Minpunten
alles
16 augustus 2019
Hoi, wat vervelend dat je zo'n negatief gevoel hebt overgehouden. We willen er álles aan doen om je ervaring bij FlevoDirect om te zetten naar een positief gevoel. We vinden het erg belangrijk daar tijd voor te maken.Neem contact met ons op op telefoonnummer: 0320 - 748800 of stuur ons een e-mail: lelystad@flevodirect.nl. We zien je reactie graag tegemoet!
Wat een geweldige ervaring. Bij binnenkomst bij FlevoDirect voel je, je meteen welkom. Je wordt met open armen ontvangen. Een lekker kopje koffie en iedereen neemt de tijd voor je. Er wordt echt naar je geluisterd. Een welkome en aangename ervaring in uitzendland. Ik kan een bezoek aan FlevoDirect aan iedereen aanbevelen.
Pluspunten
lekkere koffie!