FlevoDirect
Review over FlevoDirect van een medewerker

Zeer net bedrijf super

26 september 2019
Zeer net bedrijf goede communicatie. Vragen snel beantwoord. Aanrader. Gaan opzoek naar baan die binnen je eisen en kunnen liggen
Officiële reactie van FlevoDirect
27 september 2019
Hoi! Bedankt voor het delen van je positieve ervaringen met FlevoDirect. Fijn dat we je kunnen helpen aan een baan waar je op je plek zit!
7 oktober 2020
Warehouse Assistant (voormalige medewerker) - Zeewolde
Heel fijn bureau om voor gewerkt te hebben, salaris altijd op tijd. Staan altijd voor je klaar als je vragen heb, ik kan iedereen dit uitzendbureau aanbevelen om voor te werken.
Pluspunten
Leuke groep enthousiaste dames
31 augustus 2020
Machine operator (voormalige medewerker) - Zeewolde
Ik heb een fantastische sollicitatie gesprek gehad bij Flevo Direct. De mede werkster was erg rustig en duidelijk, stelde goede vragen (referentie). Ik ben met goed gevoel weg gegaan. Ik zou iedereen aanraden om via Flevo Direct een droombaan te zoeken. En tot slot. Je kan altijd bellen mocht je vragen hebben want ze staan altijd voor je klaar.
Pluspunten
gelijk iets te drinken aan bieden en behulpzaam
Minpunten
heb ik niet.
1 oktober 2019
nvt (huidige medewerker) - Zeewolde
Vanaf het moment dat ik binnenliep tot het moment dat mijn ( inmiddels ) huidige werkgever in goed overleg met Flevodirect besloten dat ik direct in dienst kon treden bij de werkgever Dit is vlekkeloos verlopen en inmiddels heb ik na een goede proeftijd een vaste aanstelling voor onbepaalde tijd gekregen.