FlevoDirect
Review over FlevoDirect van een medewerker

Positieve ervaring flevodirect

24 september 2019
Ik ben zeer tevreden over flevodirect. De omgang met medewerkers en afhandeling van alles verloopt prima. Je krijgt altijd iemand aan de lijn en word altijd goed geholpen. En de afspraken die je maakt met de medewerkers van flevodirect worden altijd nagekomen. Een hele fijne werkgever om mee samen te werken.
26 september 2019
Hey, dank je wel voor je positieve review! Tof om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Dat zijn wij natuurlijk ook over jou! Ga zo door en kom gezellig een keer langs voor een kopje koffie of thee.
31 augustus 2020
Machine operator (voormalige medewerker) - Zeewolde
Ik heb een fantastische sollicitatie gesprek gehad bij Flevo Direct. De mede werkster was erg rustig en duidelijk, stelde goede vragen (referentie). Ik ben met goed gevoel weg gegaan. Ik zou iedereen aanraden om via Flevo Direct een droombaan te zoeken. En tot slot. Je kan altijd bellen mocht je vragen hebben want ze staan altijd voor je klaar.
Pluspunten
gelijk iets te drinken aan bieden en behulpzaam
Minpunten
heb ik niet.
27 oktober 2019
Isoleerder (huidige medewerker) - Lelystad
het leukste van mijn werk is dat je aan het einde van de dag ziet wat je gemaakt hebt. het meest bevredigende is als je strak werk geleverd hebt en de opdrachtgever er ook blij mee is. dank flevodirect voor het vinden van de perfecte baan
12 november 2019
Hoi, wat fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt! Blij dat wij de perfecte baan voor je hebben gevonden. Hel veel werkplezier verder toegewenst!
7 oktober 2019
Uitzendkracht (voormalige medewerker) - Lelystad
Ik ben super te vrede over flevodirect je word super goed geholpen, mij hebben ze geholpen aan een hele goede leuke baan. Eet is ruimte voor vragen en hulp alles is overzichtelijk en duidelijk. De uitbetaling verloopt zonder problemen en klopte altijd. Ik kan nergens over klagen
11 oktober 2019
Hey, wat een mooie review! Fijn te horen dat je zo tevreden over ons bent. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag.
  1. Positieve ervaring flevodirect