FlevoDirect
Review over FlevoDirect van een medewerker

Ik vond dat ze op het kantoor je graag hielpen

25 september 2019
Ik heb een positieve werkervaring bij FlevoDirect omdat ik meerdere baantjes heb gehad van het bureau en ze wel hun best hebben gedaan om iets te zoeken voor mij dat ook bij Mn interesses paste.
Pluspunten
Elke week betaald
Minpunten
Niet altijd genoeg info over werktijden
26 september 2019
Hoi, dank je wel voor je positieve review! Fijn dat je verschillende projecten met plezier bij ons hebt gewerkt en dat je de werkzaamheden goed bij jezelf vond passen. Jammer dat er soms wat onduidelijkheid was omtrent de werktijden. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren!
27 oktober 2019
Isoleerder (huidige medewerker) - Lelystad
het leukste van mijn werk is dat je aan het einde van de dag ziet wat je gemaakt hebt. het meest bevredigende is als je strak werk geleverd hebt en de opdrachtgever er ook blij mee is. dank flevodirect voor het vinden van de perfecte baan
12 november 2019
Hoi, wat fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt! Blij dat wij de perfecte baan voor je hebben gevonden. Hel veel werkplezier verder toegewenst!
7 oktober 2019
Uitzendkracht (voormalige medewerker) - Lelystad
Ik ben super te vrede over flevodirect je word super goed geholpen, mij hebben ze geholpen aan een hele goede leuke baan. Eet is ruimte voor vragen en hulp alles is overzichtelijk en duidelijk. De uitbetaling verloopt zonder problemen en klopte altijd. Ik kan nergens over klagen
11 oktober 2019
Hey, wat een mooie review! Fijn te horen dat je zo tevreden over ons bent. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag.
25 september 2019
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) - Lelystad
Ze zijn heel vriendelijk en denken met je mee. Heel behulpzaam.
26 september 2019
Hoi! Wat een leuke review om te lezen! Dit horen wij uiteraard graag. Hopelijk kunnen we deze fijne samenwerking nog lang voort zetten!
  1. Ik vond dat ze op het kantoor je graag hielpen