FlevoDirect
Review over FlevoDirect van een medewerker

Ik ben heel te vrede

7 oktober 2019
Ik ben super te vrede over flevodirect je word super goed geholpen, mij hebben ze geholpen aan een hele goede leuke baan. Eet is ruimte voor vragen en hulp alles is overzichtelijk en duidelijk. De uitbetaling verloopt zonder problemen en klopte altijd. Ik kan nergens over klagen
11 oktober 2019
Hey, wat een mooie review! Fijn te horen dat je zo tevreden over ons bent. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag.
25 september 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Uitzendkracht (huidige medewerker) - Lelystad
Prima ervaring met Flevodirect. Ik werk nu ongeveer 4 maanden via dit uitzendbureau. Ze hebben mij snel aan werk geholpen bij een passend bedrijf en ze denken met je mee. Vriendelijke intercedenten...
Pluspunten
Snel een baan in de regio
Minpunten
Nog geen verbeterde arbeidsvoorwaarden
26 september 2019
Hey! Wat een leuke en positieve referentie. Fijn dat wij je snel hebben kunnen helpen en dat je goed op je plek zit. Keep up the good work! Mochten wij met je mee kunnen denken omtrent de arbeidsvoorwaarden, dan horen wij het graag. Je kunt ons altijd even bellen op 0320-748800. Veel succes en plezier verder!
27 oktober 2019
Isoleerder (huidige medewerker) - Lelystad
het leukste van mijn werk is dat je aan het einde van de dag ziet wat je gemaakt hebt. het meest bevredigende is als je strak werk geleverd hebt en de opdrachtgever er ook blij mee is. dank flevodirect voor het vinden van de perfecte baan
12 november 2019
Hoi, wat fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt! Blij dat wij de perfecte baan voor je hebben gevonden. Hel veel werkplezier verder toegewenst!
25 september 2019
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) - Lelystad
Ze zijn heel vriendelijk en denken met je mee. Heel behulpzaam.
26 september 2019
Hoi! Wat een leuke review om te lezen! Dit horen wij uiteraard graag. Hopelijk kunnen we deze fijne samenwerking nog lang voort zetten!