FlevoDirect
Review over FlevoDirect van een medewerker

Het gezelligste van Nederland!

19 februari 2016
Al ruim 2 jaar wordt ik via Flevodirect uitgezonden bij Mercedes-Benz. Flevodirect is echt oprecht geĂŻnteresseerd in mensen! De afgelopen jaren zijn voor mij niet makkelijk geweest en dat werd snel gezien. Ze belde of mailde me meerdere malen per week, gaven me goede adviezen en stonden en hebben echt voor me klaar gestaan. Ze maken altijd tijd voor je en dat is zeer prettig werken met Flevodirect. Echt een hele fijne organisatie!
Pluspunten
Oprecht geĂŻnteresseerd in mensen!
10 juli 2018
ICT medewerker (voormalige medewerker) - Nijkerk
Half jaartje voor Flevodirect gewerk, ze helpen graag en ze zijn altijd vriendelijk! Flevodirect helpt direct đź‘Ť
Pluspunten
Vriendelijk
Minpunten
Nvt
7 oktober 2020
Warehouse Assistant (voormalige medewerker) - Zeewolde
Heel fijn bureau om voor gewerkt te hebben, salaris altijd op tijd. Staan altijd voor je klaar als je vragen heb, ik kan iedereen dit uitzendbureau aanbevelen om voor te werken.
Pluspunten
Leuke groep enthousiaste dames
31 augustus 2020
Machine operator (voormalige medewerker) - Zeewolde
Ik heb een fantastische sollicitatie gesprek gehad bij Flevo Direct. De mede werkster was erg rustig en duidelijk, stelde goede vragen (referentie). Ik ben met goed gevoel weg gegaan. Ik zou iedereen aanraden om via Flevo Direct een droombaan te zoeken. En tot slot. Je kan altijd bellen mocht je vragen hebben want ze staan altijd voor je klaar.
Pluspunten
gelijk iets te drinken aan bieden en behulpzaam
Minpunten
heb ik niet.
  1. Het gezelligste van Nederland!