FlevoDirect
Review over FlevoDirect van een medewerker

geen prettige werkgever

12 augustus 2019
hou ik liever voor mezelf , ik heb er geen positieve ervaring mee
Pluspunten
Minpunten
alles
16 augustus 2019
Hoi, wat vervelend dat je zo'n negatief gevoel hebt overgehouden. We willen er álles aan doen om je ervaring bij FlevoDirect om te zetten naar een positief gevoel. We vinden het erg belangrijk daar tijd voor te maken.Neem contact met ons op op telefoonnummer: 0320 - 748800 of stuur ons een e-mail: lelystad@flevodirect.nl. We zien je reactie graag tegemoet!
27 oktober 2019
Isoleerder (huidige medewerker) - Lelystad
het leukste van mijn werk is dat je aan het einde van de dag ziet wat je gemaakt hebt. het meest bevredigende is als je strak werk geleverd hebt en de opdrachtgever er ook blij mee is. dank flevodirect voor het vinden van de perfecte baan
12 november 2019
Hoi, wat fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt! Blij dat wij de perfecte baan voor je hebben gevonden. Hel veel werkplezier verder toegewenst!
7 oktober 2019
Uitzendkracht (voormalige medewerker) - Lelystad
Ik ben super te vrede over flevodirect je word super goed geholpen, mij hebben ze geholpen aan een hele goede leuke baan. Eet is ruimte voor vragen en hulp alles is overzichtelijk en duidelijk. De uitbetaling verloopt zonder problemen en klopte altijd. Ik kan nergens over klagen
11 oktober 2019
Hey, wat een mooie review! Fijn te horen dat je zo tevreden over ons bent. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag.
25 september 2019
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) - Lelystad
Ze zijn heel vriendelijk en denken met je mee. Heel behulpzaam.
26 september 2019
Hoi! Wat een leuke review om te lezen! Dit horen wij uiteraard graag. Hopelijk kunnen we deze fijne samenwerking nog lang voort zetten!