FlevoDirect
Review over FlevoDirect van een medewerker

1 woord top

10 oktober 2019
Werd opgebeld na dat ik 1 uur ingeschreven stond en eigenlijk dag later had ik werk .echt top gedaan dat was in 2018 en tot op heden werk ik er nog steeds .in 1 woord geweldig .
Pluspunten
Contact perfect
Minpunten
Kan ik niet bedenken
7 oktober 2020
Warehouse Assistant (voormalige medewerker) - Zeewolde
Heel fijn bureau om voor gewerkt te hebben, salaris altijd op tijd. Staan altijd voor je klaar als je vragen heb, ik kan iedereen dit uitzendbureau aanbevelen om voor te werken.
Pluspunten
Leuke groep enthousiaste dames
31 augustus 2020
Machine operator (voormalige medewerker) - Zeewolde
Ik heb een fantastische sollicitatie gesprek gehad bij Flevo Direct. De mede werkster was erg rustig en duidelijk, stelde goede vragen (referentie). Ik ben met goed gevoel weg gegaan. Ik zou iedereen aanraden om via Flevo Direct een droombaan te zoeken. En tot slot. Je kan altijd bellen mocht je vragen hebben want ze staan altijd voor je klaar.
Pluspunten
gelijk iets te drinken aan bieden en behulpzaam
Minpunten
heb ik niet.
27 oktober 2019
Isoleerder (huidige medewerker) - Lelystad
het leukste van mijn werk is dat je aan het einde van de dag ziet wat je gemaakt hebt. het meest bevredigende is als je strak werk geleverd hebt en de opdrachtgever er ook blij mee is. dank flevodirect voor het vinden van de perfecte baan
Officiële reactie van FlevoDirect
12 november 2019
Hoi, wat fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt! Blij dat wij de perfecte baan voor je hebben gevonden. Hel veel werkplezier verder toegewenst!