FlevoDirect
Heel fijn bureau om voor gewerkt te hebben, salaris altijd op tijd. Staan altijd voor je klaar als je vragen heb, ik kan iedereen dit uitzendbureau aanbevelen om voor te werken.
Pluspunten
Leuke groep enthousiaste dames
Ik heb een fantastische sollicitatie gesprek gehad bij Flevo Direct. De mede werkster was erg rustig en duidelijk, stelde goede vragen (referentie). Ik ben met goed gevoel weg gegaan. Ik zou iedereen aanraden om via Flevo Direct een droombaan te zoeken. En tot slot. Je kan altijd bellen mocht je vragen hebben want ze staan altijd voor je klaar.
Pluspunten
gelijk iets te drinken aan bieden en behulpzaam
Minpunten
heb ik niet.
het leukste van mijn werk is dat je aan het einde van de dag ziet wat je gemaakt hebt. het meest bevredigende is als je strak werk geleverd hebt en de opdrachtgever er ook blij mee is. dank flevodirect voor het vinden van de perfecte baan
12 november 2019
Hoi, wat fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt! Blij dat wij de perfecte baan voor je hebben gevonden. Hel veel werkplezier verder toegewenst!
Werd opgebeld na dat ik 1 uur ingeschreven stond en eigenlijk dag later had ik werk .echt top gedaan dat was in 2018 en tot op heden werk ik er nog steeds .in 1 woord geweldig .
Pluspunten
Contact perfect
Minpunten
Kan ik niet bedenken
Ik ben super te vrede over flevodirect je word super goed geholpen, mij hebben ze geholpen aan een hele goede leuke baan. Eet is ruimte voor vragen en hulp alles is overzichtelijk en duidelijk. De uitbetaling verloopt zonder problemen en klopte altijd. Ik kan nergens over klagen
11 oktober 2019
Hey, wat een mooie review! Fijn te horen dat je zo tevreden over ons bent. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag.
Vanaf het moment dat ik binnenliep tot het moment dat mijn ( inmiddels ) huidige werkgever in goed overleg met Flevodirect besloten dat ik direct in dienst kon treden bij de werkgever Dit is vlekkeloos verlopen en inmiddels heb ik na een goede proeftijd een vaste aanstelling voor onbepaalde tijd gekregen.
Zeer net bedrijf goede communicatie. Vragen snel beantwoord. Aanrader. Gaan opzoek naar baan die binnen je eisen en kunnen liggen
27 september 2019
Hoi! Bedankt voor het delen van je positieve ervaringen met FlevoDirect. Fijn dat we je kunnen helpen aan een baan waar je op je plek zit!
Al meer dan 3 jaar werk ik voor Flevodirect. Contact met het bedrijf aangaande roosters maar ook de financiën zijn goed geregeld. Er wordt goed naar mijn voorkeur geluisterd als het gaat om werkplek, maar ook over de werktijden.
27 september 2019
Hoi! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over je werkzaamheden via FlevoDirect. Laten we deze samenwerking nog maar vele jaren voortzetten!
Ze zijn heel vriendelijk en denken met je mee. Heel behulpzaam.
26 september 2019
Hoi! Wat een leuke review om te lezen! Dit horen wij uiteraard graag. Hopelijk kunnen we deze fijne samenwerking nog lang voort zetten!
Goed bedrijf met gezellige collega's en een goede bedrijfssfeer.
27 september 2019
Heey! allereerst: wat fijn dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten, super bedankt!Fijn om te horen dat de bedrijfssfeer als goed ervaart. Mocht er toch iets zijn, dan weet je ons te vinden!
Prima ervaring met Flevodirect. Ik werk nu ongeveer 4 maanden via dit uitzendbureau. Ze hebben mij snel aan werk geholpen bij een passend bedrijf en ze denken met je mee. Vriendelijke intercedenten...
Pluspunten
Snel een baan in de regio
Minpunten
Nog geen verbeterde arbeidsvoorwaarden
26 september 2019
Hey! Wat een leuke en positieve referentie. Fijn dat wij je snel hebben kunnen helpen en dat je goed op je plek zit. Keep up the good work! Mochten wij met je mee kunnen denken omtrent de arbeidsvoorwaarden, dan horen wij het graag. Je kunt ons altijd even bellen op 0320-748800. Veel succes en plezier verder!
Ik heb een positieve werkervaring bij FlevoDirect omdat ik meerdere baantjes heb gehad van het bureau en ze wel hun best hebben gedaan om iets te zoeken voor mij dat ook bij Mn interesses paste.
Pluspunten
Elke week betaald
Minpunten
Niet altijd genoeg info over werktijden
26 september 2019
Hoi, dank je wel voor je positieve review! Fijn dat je verschillende projecten met plezier bij ons hebt gewerkt en dat je de werkzaamheden goed bij jezelf vond passen. Jammer dat er soms wat onduidelijkheid was omtrent de werktijden. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren!
Ik ben zeer tevreden over flevodirect. De omgang met medewerkers en afhandeling van alles verloopt prima. Je krijgt altijd iemand aan de lijn en word altijd goed geholpen. En de afspraken die je maakt met de medewerkers van flevodirect worden altijd nagekomen. Een hele fijne werkgever om mee samen te werken.
26 september 2019
Hey, dank je wel voor je positieve review! Tof om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Dat zijn wij natuurlijk ook over jou! Ga zo door en kom gezellig een keer langs voor een kopje koffie of thee.
hou ik liever voor mezelf , ik heb er geen positieve ervaring mee
Pluspunten
Minpunten
alles
16 augustus 2019
Hoi, wat vervelend dat je zo'n negatief gevoel hebt overgehouden. We willen er álles aan doen om je ervaring bij FlevoDirect om te zetten naar een positief gevoel. We vinden het erg belangrijk daar tijd voor te maken.Neem contact met ons op op telefoonnummer: 0320 - 748800 of stuur ons een e-mail: lelystad@flevodirect.nl. We zien je reactie graag tegemoet!
Half jaartje voor Flevodirect gewerk, ze helpen graag en ze zijn altijd vriendelijk! Flevodirect helpt direct đź‘Ť
Pluspunten
Vriendelijk
Minpunten
Nvt
Wat een geweldige ervaring. Bij binnenkomst bij FlevoDirect voel je, je meteen welkom. Je wordt met open armen ontvangen. Een lekker kopje koffie en iedereen neemt de tijd voor je. Er wordt echt naar je geluisterd. Een welkome en aangename ervaring in uitzendland. Ik kan een bezoek aan FlevoDirect aan iedereen aanbevelen.
Pluspunten
lekkere koffie!
Minpunten
Binnen een paar dagen een baan als productiemedewerker. Ik ben tevreden over flevodirect en mijn baan.
Pluspunten
snel werk
Een uitzendbureau wat oprecht betrokken is! Via FlevoDirect heb ik een leuke baan gevonden in de financiële administratie waar ik uiteindelijk in dienst ben getreden. Altijd fijne contacten met alle werknemers en mijn verjaardag werd nooit vergeten! :-)
Al ruim 2 jaar wordt ik via Flevodirect uitgezonden bij Mercedes-Benz. Flevodirect is echt oprecht geĂŻnteresseerd in mensen! De afgelopen jaren zijn voor mij niet makkelijk geweest en dat werd snel gezien. Ze belde of mailde me meerdere malen per week, gaven me goede adviezen en stonden en hebben echt voor me klaar gestaan. Ze maken altijd tijd voor je en dat is zeer prettig werken met Flevodirect. Echt een hele fijne organisatie!
Pluspunten
Oprecht geĂŻnteresseerd in mensen!