Fivoor

Reviews voor Teamleider (m/v) bij Fivoor

Na bijna 7 jaar bij Fivoor te werken, vind ik het werk nog steeds uitdagend, doordat de doelgroep en het werkveld complex is. Om hierbinnen kleine stappen te maken geeft een kick, zeker omdat ik het gevoel blijf houden dat we dit samen bereiken. Juist in zware tijden, met heftige incidenten en slechte pers, vinden we elkaar nóg beter. Binnen Poortugaal proberen we zo goed mogelijk voor elkaar te zorgen, waarmee uitval voorkomen kan worden. Dit werk moet je liggen en het is geen schande als blijkt dat dit niet zo is. Dit mag nog wel meer doordringen in alle lagen van het bedrijf; niemand is onkwetsbaar en je mag dingen moeilijk vinden; praat er vooral over! Je moet hard kunnen en willen werken en buiten kaders willen denken. Het managementteam is laagdrempelig benaderbaar, waardoor je je gehoord voelt.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden en veel aanbod voor opleidingen
Minpunten
Met OV lastig te bereiken en de parkeerplaatsen zijn soms niet voldoende
Een dynamische organisatie, waar topzorg, innovatie en werkplezier voorop staan! Ik heb in de loop der jaren vele mogelijkheden gekregen om mijzelf te ontwikkelen in diverse functies en ervaar veel saamhorigheidsgevoel onder collega's. Dit samen maakt dat ik nog steeds iedere dag met heel veel plezier naar mijn werk ga.
Pluspunten
Niveau van zorg, collegialiteit, altijd in ontwikkeling
Minpunten
Officiële reactie van Fivoor
12 juni 2019
Bedankt voor je review op onze bedrijfspagina. Wat fijn om te horen dat Fivoor een fijne werkplek voor jou is met veel doorgroeimogelijkheden.