Fit For Free
Ik ben met veel plezier in dienst gegaan bij Fit. Ze zochten dringend mensen door de achterstallige mails, klachten en noem het op door de COVID-19 Pandemie.Helaas heeft deze pandemie ook effect op de privé levens van Fit haar medewerkers. Jammer genoeg zijn ze daar niet sportief genoeg in om mee te buigen. Zo doen ze zich namelijk wel voor.Als jij je woning verliest en wel elke dag nog op werk verschijnt krijg je te horen dat je werk en privé gescheiden moet houden en gewoon van 08:30 tot 17:00 aanwezig hoort te zijn. Dagdromen waar jij die avond moet slapen word gezien als geen interesse hebben in het werk en nalatig zijn. Pardon?? Geen flexibiliteit, gesprek over de situatie (evaluatie) of enigszins begrip. 3 mensen kijken je dom aan en hebben geen idee wat ze moeten doen. Empathie voor een werknemer die zich hard heeft ingezet tonen is ook zo ontzettend moeilijk.Het is duidelijk dat hier een vrij nieuw en jong management werkt (4e inmiddels heb ik begrepen). Ik heb op eigen initiatief nu mijn situatie compleet verbeterd is, opnieuw gesolliciteerd door een open mail op te stellen. Ik vind het bedrijf en de collega's zelf namelijk super leuk. Ik begreep namelijk ook dat er steeds meer mensen vertrekken.Fit for Free (het team natuurlijk) ziet de Match niet (apart als je er gewoon gewerkt heb met precies dezelfde werkervaring) en ik persoonlijk ook niet meer. Fit kan en mag het uitzoeken met hun duizenden onbeantwoorde klachtmails en minder dan 10,- loon per uur. Ik ga die afkeurende blik uit de hoogte van de customer service manager ook absoluut niet missen, en - meer...
Pluspunten
goed verzorgde lunch, dat moet ik wel nageven
Laag salaris/niet marktconform, geen secundaire arbeidsvoorwaarden. Geen begeleiding en onprofessionele feedback. Slechte communicatie onderling, roddelcultuur en vriendjespolitiek.
Pluspunten
Niet
Minpunten
Erg veel invergelijking met andere organisaties
Leuke werkomgeving waarin een sportief persoon als ik zich erg thuis voelt. Mooie apparaten, ruime opstelling. Ruim aanbod aan groepslessen. Hopelijk genoeg ruimte voor persoonlijke groei.
Pluspunten
Gratis trainen
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden mogen wat aantrekkelijker.
Het werk bestaat uit het verwelkomen van leden, potentiële klanten rondleiden en uitleggen wat de mogelijkheden zijn bij verschillende abonnementen. Je word geleerd hoe de klanten van het bedrijf benaderd dienen te worden en hoe je om kan gaan met minder begripvolle klanten. Het management laat je zijn wie je bent.
Pluspunten
gratie sporten en zonnebank
Minpunten
Je werkt of heel vroeg of heel laat
Een top manager waar je voldoende uitgroeimogelijkheden hebt.
Een onderneming die constant in ontwikkeling is waar veel waarde wordt gehecht aan zelfstandigheid en het "mouwen opstropen" principe geldt.
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
beperkte pensioen opbouw
Elkedag een nieuwe ervaring! Leuke klanten die je goed helpen kan.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Werktijden
Je leert klanten te overtuigen van het inschrijven en daarnaast heb je ook andere werkzaamheden. Je krijgt zeker de kans om door te groeien.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Compensatie arbeidsvoorwaarden
Gezellige collega's. Vrij om je eigen lessen in te vullen zoals je wil. Leuke klanten in je lessen en in de fitness.
Pluspunten
bedrijfsuitjes. zelf gratis sporten. eventuele opleidingen.
Minpunten
eigen vervanging regelen
Het was een erg leuke baan.Ik vond het werk erg leuk om te doen en waren wel goede doorgroeimogelijkheden. Helaas hadden de bedrijfsleider en ik geen klik en ben ik opzoek gegaan naar iets anders.
Pluspunten
Minpunten
Bedrijfsleider en ik hadden jammer genoeg geen klik
Voor dit loon kun je net zo goed in de bijstand gaan want netto hou je net zoveel over als dat je in de bijstand zit met toeslagen en kwijtschelding gemeentelijke belastingen
Pluspunten
leuke sfeer
Minpunten
zeer lage lonen, veel drukte op de sportschool en veel asociale mensen
De dag begint om 7 uur met het openen van de vestiging. Je helpt de gehele dag mensen en staat ze te woord. Verder doe je je administratie en houd contact met collega en personeel. De directie is goed bereikbaar Collega's zijn fijn en behulpzaam Het moeilijkste is jezelf blijven triggeren, daar je na een jaar alle ins en outs wel kent. Het wordt daardoor dus geestdodend. Het leukste is het contact met mensen
Het is hartstikke leuk en gezellig om te werken in een van de sportscholen van Fit For Free. Helaas verdient het niet zo goed en zijn er weinig doorgroeimogelijkheden. Verder is de werksfeer altijd goed en kan je wel veel uren invallen.
Pluspunten
Goeie sfeer leuke collega's
Minpunten
Weinig salaris weinig doorgroeimogelijkheden
Het onderhouden van de panden. Alle mogelijke klussen en storingen verhelpen in heel Nederland.
een dag bestond voornamelijk uit het begeleiden en motiveren van de sporters. Er waren leuke collega's wat de sfeer verhoogde als er gewerkt moest worden. Het was geen moeilijke baan.
was leuk om te werken gezelllige collegas je leert andere mensen kennen die komen fitness ze maken een praatje met je
Prima bedrijf om een klein aantal uur te werken. Fulltime werken is niet raadzaam.
Pluspunten
Diversiteit in klantenbestand
Minpunten
Slechte verdiensten
Bekijk meer reviews over Fit For Free