Fit For Free

Reviews voor Fitnessinstructeur (m/v) bij Fit For Free

leerzaam als je net begint met ftness, maar de uitdaging was er voor mij snel uit
Je verdient slecht, je bouwt geen pensioen op. Er is veel sprake van vriendjespolitiek, vooral als je besluitdat je personal trainer wilt worden in een van de vestigingen, Iedereen roddelt. Waag het niet om kritiek te hebben op leidinggevende of Fit for Free zelf want dan lig je eruit.
Pluspunten
Werk op zich is leuk
Minpunten
Alleen ochtend en/of avonddiensten
Er wordt van je verwacht dat je mensen minimale hulp geeft waarmee zij net het gevoel hebben dat ze net verder kunnen. Niet daadwerkelijk mensen naar hun doel helpen, maar het gevoel geven dat dat gebeurd zonder daar echt tijd in te steken en eigenlijk nagenoeg een copy-paste schema mee te geven. Ga je hierin buiten je boekje, dan kun je daarop worden afgerekend, dus hou het vooral minimaal.
Leuke werkomgeving, hele slechte arbeidsvoorwaarden
Pluspunten
Leuke sportieve omgeving, gratis sporten
Minpunten
Diensten ofwel heel vroeg, ofwel heel laat en in het weekend. Lage lonen, geen pensioenopbouw. Directie gaat voor kwantiteit i.p.v. kwaliteit.
Ik was een fitness instructeur en zaal medewerker. Typische dag was training geven zowel groepsverband als individueel. Werkzaamheden waren begeleiden van leden en trainingen geven en uiteraard de zaal schoon en veilig houden d.m.v dumbells en gewichten op te ruimen indien nodig. Tevens gaf ik les aan oudere mensen en jongeren. Management was okay niks mis mee ook duidelijk in wat ze wel of niet konden betekenen voor ons als werknemers Ik heb mijn fit vak A En B gehaald via Fit For Free Leukste van de baan was het sociale contact met de leden.
Pluspunten
Gratis sporten
Minpunten
Leden spreken je tijdens je prive tijd aan.
Leuke werkomgeving waarin een sportief persoon als ik zich erg thuis voelt. Mooie apparaten, ruime opstelling. Ruim aanbod aan groepslessen. Hopelijk genoeg ruimte voor persoonlijke groei.
Pluspunten
Gratis trainen
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden mogen wat aantrekkelijker.
Elkedag een nieuwe ervaring! Leuke klanten die je goed helpen kan.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Werktijden