Fit For Free

Reviews voor Baliemedewerker (m/v) bij Fit For Free

Het moeilijkste van werken bij fit for free is dat je tegenwoordig vaker stil zit als je balie dienst werkt dan dat je werkt. tijdens sollicitaties lijkt het als of er veel te doen is, omdat hr en managers het groter maken dan dat het is. als je er eenmaal werk valt het allemaal wel mee.
Zeer en zeer slechte ervaring en voornamelijk rasictisch bij fit for free bij houtrust vlakbij, zeer slecht betaald uren wat je werkte kwam niet overeen met salaris.
Zou dit bedrijf nooit aanraden aan vrienden...niet om te werken noch om te trainen..wat een zooitje ongeregeldheden in dit bedrijf. Niks maar ook niks is goed te noemen, alles loopt achteruit..heb er zelf gewerkt met heel veel spijt. Je krijgt totaal geen steun van de zogenaamde clubmanager dat ze zich zo durven te noemen..en nog met trots ook he want als je er wat van zegt hebben ze allemaal een bord voor hun kop.
Pluspunten
Sommige collega's
Minpunten
Van kantoor inclusief diricteur Bram tot de clubmanagers
Leuke mensen erg leuke werk omgeving bied alleen weinig tot geen uitdaging
Pluspunten
Je kan doen wat je wil
Minpunten
Aparte werk uren
Het was een erg leuke baan.Ik vond het werk erg leuk om te doen en waren wel goede doorgroeimogelijkheden. Helaas hadden de bedrijfsleider en ik geen klik en ben ik opzoek gegaan naar iets anders.
Pluspunten
Minpunten
Bedrijfsleider en ik hadden jammer genoeg geen klik
Voor dit loon kun je net zo goed in de bijstand gaan want netto hou je net zoveel over als dat je in de bijstand zit met toeslagen en kwijtschelding gemeentelijke belastingen
Pluspunten
leuke sfeer
Minpunten
zeer lage lonen, veel drukte op de sportschool en veel asociale mensen