Fit For Free
Review over Fit For Free van een medewerker

Werken in de spotcultuur

26 juli 2017
Je leert klanten te overtuigen van het inschrijven en daarnaast heb je ook andere werkzaamheden. Je krijgt zeker de kans om door te groeien.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Compensatie arbeidsvoorwaarden
12 juli 2019
Baliemedewerker (huidige medewerker) - Rotterdam
Het moeilijkste van werken bij fit for free is dat je tegenwoordig vaker stil zit als je balie dienst werkt dan dat je werkt. tijdens sollicitaties lijkt het als of er veel te doen is, omdat hr en managers het groter maken dan dat het is. als je er eenmaal werk valt het allemaal wel mee.
27 februari 2021
Baliemedewerker (voormalige medewerker) - Houtrust
Zeer en zeer slechte ervaring en voornamelijk rasictisch bij fit for free bij houtrust vlakbij, zeer slecht betaald uren wat je werkte kwam niet overeen met salaris.
3 december 2020
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Leiderdorp
Ik ben met veel plezier in dienst gegaan bij Fit. Ze zochten dringend mensen door de achterstallige mails, klachten en noem het op door de COVID-19 Pandemie.Helaas heeft deze pandemie ook effect op de privé levens van Fit haar medewerkers. Jammer genoeg zijn ze daar niet sportief genoeg in om mee te buigen. Zo doen ze zich namelijk wel voor.Als jij je woning verliest en wel elke dag nog op werk verschijnt krijg je te horen dat je werk en privé gescheiden moet houden en gewoon van 08:30 tot 17:00 aanwezig hoort te zijn. Dagdromen waar jij die avond moet slapen word gezien als geen interesse hebben in het werk en nalatig zijn. Pardon?? Geen flexibiliteit, gesprek over de situatie (evaluatie) of enigszins begrip. 3 mensen kijken je dom aan en hebben geen idee wat ze moeten doen. Empathie voor een werknemer die zich hard heeft ingezet tonen is ook zo ontzettend moeilijk.Het is duidelijk dat hier een vrij nieuw en jong management werkt (4e inmiddels heb ik begrepen). Ik heb op eigen initiatief nu mijn situatie compleet verbeterd is, opnieuw gesolliciteerd door een open mail op te stellen. Ik vind het bedrijf en de collega's zelf namelijk super leuk. Ik begreep namelijk ook dat er steeds meer mensen vertrekken.Fit for Free (het team natuurlijk) ziet de Match niet (apart als je er gewoon gewerkt heb met precies dezelfde werkervaring) en ik persoonlijk ook niet meer. Fit kan en mag het uitzoeken met hun duizenden onbeantwoorde klachtmails en minder dan 10,- loon per uur. Ik ga die afkeurende blik uit de hoogte van de customer service manager ook absoluut niet missen, en - meer...
Pluspunten
goed verzorgde lunch, dat moet ik wel nageven