Fit For Free
Review over Fit For Free van een medewerker

Vriendjespolitiek

21 augustus 2020
Aan het begin denk je dat het erg leuk is, tot dat er alleen maar wordt geroddeld. Er wordt heel veel beloofd maar er wordt niks waargemaakt. Leuke collega's zijn op 1 hand te tellen en vertrouw niemand. Zodra ze je kunnen naaien doen ze dat.
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Geroddel
3 december 2020
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Leiderdorp
Ik ben met veel plezier in dienst gegaan bij Fit. Ze zochten dringend mensen door de achterstallige mails, klachten en noem het op door de COVID-19 Pandemie.Helaas heeft deze pandemie ook effect op de privé levens van Fit haar medewerkers. Jammer genoeg zijn ze daar niet sportief genoeg in om mee te buigen. Zo doen ze zich namelijk wel voor.Als jij je woning verliest en wel elke dag nog op werk verschijnt krijg je te horen dat je werk en privé gescheiden moet houden en gewoon van 08:30 tot 17:00 aanwezig hoort te zijn. Dagdromen waar jij die avond moet slapen word gezien als geen interesse hebben in het werk en nalatig zijn. Pardon?? Geen flexibiliteit, gesprek over de situatie (evaluatie) of enigszins begrip. 3 mensen kijken je dom aan en hebben geen idee wat ze moeten doen. Empathie voor een werknemer die zich hard heeft ingezet tonen is ook zo ontzettend moeilijk.Het is duidelijk dat hier een vrij nieuw en jong management werkt (4e inmiddels heb ik begrepen). Ik heb op eigen initiatief nu mijn situatie compleet verbeterd is, opnieuw gesolliciteerd door een open mail op te stellen. Ik vind het bedrijf en de collega's zelf namelijk super leuk. Ik begreep namelijk ook dat er steeds meer mensen vertrekken.Fit for Free (het team natuurlijk) ziet de Match niet (apart als je er gewoon gewerkt heb met precies dezelfde werkervaring) en ik persoonlijk ook niet meer. Fit kan en mag het uitzoeken met hun duizenden onbeantwoorde klachtmails en minder dan 10,- loon per uur. Ik ga die afkeurende blik uit de hoogte van de customer service manager ook absoluut niet missen, en - meer...
Pluspunten
goed verzorgde lunch, dat moet ik wel nageven
11 februari 2020
Verschillende functies (voormalige medewerker) - Leiderdorp
Beste keus van mijn leven geweest om hier weg te gaan. Wat een zooitje, stress en ellende! Vriendjes politiek, medewerkers die het met de directie doen om hogerop te komen (wat lukt, als je eruitziet als een bimbo). Roddelen, kliekjes, achter de ellebogen, over lijken gaan om zelf beter te worden. De Ă©Ă©n na de andere collega vertrekt of word eruit gewerkt. Als je er langer werkt beschik je over te veel kennis waardoor je het niet eens bent met bepaalde veranderingen. Dat word niet gewaardeerd dus word je eruit gegooid. Er zit nu het 4e management in 4 jaar tijd wat genoeg zegt denk ik. Geen CAO dus: zeer laag salaris, geen pensioen opbouw, geen doorgroeimogelijkheden, vlak voor je vaste contract word je eruit geknikt. Veel mooie beloftes, niks waarmaken. Het is in al die jaren niks beter geworden, alleen maar onpersoonlijker en onmenselijker. Je bent een nummer, geen persoon.
8 juni 2018
Recruiter (voormalige medewerker) - Leiderdorp
Laag salaris/niet marktconform, geen secundaire arbeidsvoorwaarden. Geen begeleiding en onprofessionele feedback. Slechte communicatie onderling, roddelcultuur en vriendjespolitiek.
Pluspunten
Niet
Minpunten
Erg veel invergelijking met andere organisaties