Fit For Free
Review over Fit For Free van een medewerker

Uitbuiting

8 september 2018
Denk even goed na of je echt voor fit for free wilt werken. Het enige wat ze doen is hun personeel uitbuiten. Je verdient nog geen 10 euro BRUTO! Daarbij als je wel bereid bent een stapje harder te werken en je geeft aan door te willen groeien gaan alle deuren op slot en wordt je steeds keihard afgewezen. De directie en andere op kantoor zijn lekker hun zakken aan het vullen over de ruggen van de hardwerkende mensen op de clubs die niet eens pensioen opbouwen. Om maar te zwijgen over een aantal (club)managers. Nogmaals denk 3x na voordat je gaat solliciteren. Niet voor niets staan er zoveel vacatures open en is er zoveel uitloop van personeel!
Pluspunten
Veel sociale contacten
Minpunten
Uitbuiting
7 juni 2017
Groepslesinstructeur (huidige medewerker) - Den Haag
Gezellige collega's. Vrij om je eigen lessen in te vullen zoals je wil. Leuke klanten in je lessen en in de fitness.
Pluspunten
bedrijfsuitjes. zelf gratis sporten. eventuele opleidingen.
Minpunten
eigen vervanging regelen
27 februari 2021
Baliemedewerker (voormalige medewerker) - Houtrust
Zeer en zeer slechte ervaring en voornamelijk rasictisch bij fit for free bij houtrust vlakbij, zeer slecht betaald uren wat je werkte kwam niet overeen met salaris.
3 december 2020
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Leiderdorp
Ik ben met veel plezier in dienst gegaan bij Fit. Ze zochten dringend mensen door de achterstallige mails, klachten en noem het op door de COVID-19 Pandemie.Helaas heeft deze pandemie ook effect op de privé levens van Fit haar medewerkers. Jammer genoeg zijn ze daar niet sportief genoeg in om mee te buigen. Zo doen ze zich namelijk wel voor.Als jij je woning verliest en wel elke dag nog op werk verschijnt krijg je te horen dat je werk en privé gescheiden moet houden en gewoon van 08:30 tot 17:00 aanwezig hoort te zijn. Dagdromen waar jij die avond moet slapen word gezien als geen interesse hebben in het werk en nalatig zijn. Pardon?? Geen flexibiliteit, gesprek over de situatie (evaluatie) of enigszins begrip. 3 mensen kijken je dom aan en hebben geen idee wat ze moeten doen. Empathie voor een werknemer die zich hard heeft ingezet tonen is ook zo ontzettend moeilijk.Het is duidelijk dat hier een vrij nieuw en jong management werkt (4e inmiddels heb ik begrepen). Ik heb op eigen initiatief nu mijn situatie compleet verbeterd is, opnieuw gesolliciteerd door een open mail op te stellen. Ik vind het bedrijf en de collega's zelf namelijk super leuk. Ik begreep namelijk ook dat er steeds meer mensen vertrekken.Fit for Free (het team natuurlijk) ziet de Match niet (apart als je er gewoon gewerkt heb met precies dezelfde werkervaring) en ik persoonlijk ook niet meer. Fit kan en mag het uitzoeken met hun duizenden onbeantwoorde klachtmails en minder dan 10,- loon per uur. Ik ga die afkeurende blik uit de hoogte van de customer service manager ook absoluut niet missen, en - meer...
Pluspunten
goed verzorgde lunch, dat moet ik wel nageven