Fit For Free

42: Fit For Free reviews van werknemers

42 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 44 reviews

Dictatorisch organisatie

De overige reviews zeggen meer dan genoeg hoe het aan toe gaat op het hoofdkantoor. - Directie bepaalt alles en adviezen worden merendeels niet ten harte genomen. Er wordt op elke punt gelet. - Zonder overleg of gesprekken wordt er zomaar bepaalt dat je niet geschikt bent voor een functie. - Er wordt A gezegd maar ze doen B.- Geen bonus, winstuitkering en pensioen! - Geen doorgroeimogelijkheid in mijn geval tenzij je heel goed bent met de directie. - Werkdruk, weinig mensen maar genoeg werk. Ik deed meerdere functies in één om de gaten/problemen op te lossen. - Geen tot weinig waardering voor medewerkers. Vaste medewerkers lopen weg. - Geen structuur en veel chaos.

Pluspunten

- Leuke collega's - Platte organisatie

Minpunten

Zie review

Werken opvestiging was leuk organisatie zeer slecht

Ik heb 2 jaar voor dit bedrijf gewerktHet werken op de vestigingen waar ik is leuk , vooral contact met ledenMaar de organisatie achter dit bedrijf is rond uit slecht te noemen.Goed hard werken flexibel zijn word niet gewaardeerd. Afsprakenen en toezeggingen worden niet nagekomen. Als je ernstig ziek word ,kun je niet rekenening op steun, medeleven En word op straat gezetOnmenselijk en harteloos zijn ze

Gezellig, maar verdient niks

Gezellige collega's, maar medewerkers worden niet gewaardeerd en je krijgt bar weinig betaald. Vriendjespolitiek cultuur ook

Pluspunten

Gezellige collega's

Minpunten

Weinig betaald, wordt niet gewaardeerd

Fakerds

Fit For Free is een circus bedrijf. Het is echt niet te geloven. Ik vind het triest maar aan ene kant lachwekkend hoe ze met medewerkers omgaan.

Pluspunten

Gratis sporten

Minpunten

Geen goed organisatie

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf om voor te mogen werken, goed voor personeel

Pluspunten

Gratis Lunch

Rasictisch

Zeer en zeer slechte ervaring en voornamelijk rasictisch bij fit for free bij houtrust vlakbij, zeer slecht betaald uren wat je werkte kwam niet overeen met salaris.

Een grote chaos

Ik ben met veel plezier in dienst gegaan bij Fit. Ze zochten dringend mensen door de achterstallige mails, klachten en noem het op door de COVID-19 Pandemie.Helaas heeft deze pandemie ook effect op de privé levens van Fit haar medewerkers. Jammer genoeg zijn ze daar niet sportief genoeg in om mee te buigen. Zo doen ze zich namelijk wel voor.Als jij je woning verliest en wel elke dag nog op werk verschijnt krijg je te horen dat je werk en privé gescheiden moet houden en gewoon van 08:30 tot 17:00 aanwezig hoort te zijn. Dagdromen waar jij die avond moet slapen word gezien als geen interesse hebben in het werk en nalatig zijn. Pardon?? Geen flexibiliteit, gesprek over de situatie (evaluatie) of enigszins begrip. 3 mensen kijken je dom aan en hebben geen idee wat ze moeten doen. Empathie voor een werknemer die zich hard heeft ingezet tonen is ook zo ontzettend moeilijk.Het is duidelijk dat hier een vrij nieuw en jong management werkt (4e inmiddels heb ik begrepen). Ik heb op eigen initiatief nu mijn situatie compleet verbeterd is, opnieuw gesolliciteerd door een open mail op te stellen. Ik vind het bedrijf en de collega's zelf namelijk super leuk. Ik begreep namelijk ook dat er steeds meer mensen vertrekken.Fit for Free (het team natuurlijk) ziet de Match niet (apart als je er gewoon gewerkt heb met precies dezelfde werkervaring) en ik persoonlijk ook niet meer. Fit kan en mag het uitzoeken met hun duizenden onbeantwoorde klachtmails en minder dan 10,- loon per uur. Ik ga die afkeurende blik uit de hoogte van de customer service manager ook absoluut niet missen, en -

Pluspunten

goed verzorgde lunch, dat moet ik wel nageven

Vriendjespolitiek, lage loon

Je verdient slecht, je bouwt geen pensioen op. Er is veel sprake van vriendjespolitiek, vooral als je besluitdat je personal trainer wilt worden in een van de vestigingen, Iedereen roddelt. Waag het niet om kritiek te hebben op leidinggevende of Fit for Free zelf want dan lig je eruit.

Pluspunten

Werk op zich is leuk

Minpunten

Alleen ochtend en/of avonddiensten

Vriendjespolitiek

Aan het begin denk je dat het erg leuk is, tot dat er alleen maar wordt geroddeld. Er wordt heel veel beloofd maar er wordt niks waargemaakt. Leuke collega's zijn op 1 hand te tellen en vertrouw niemand. Zodra ze je kunnen naaien doen ze dat.

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Geroddel

Leuke en vooral gezellige baan!

Werken bij Fit For Free ga ik nooit meer vergeten. Dit is de leukste baan uit mijn hele leven geweest. Vooral om de mensen die ik heb leren kennen, de leuke herinneringen die we als team hebben gemaakt en de makkelijke werkgever. Je wordt volledig vrij gelaten in je werk en kan initiatief tonen naar je manager toe. Toch moet ik eerlijk zijn en vertellen dat hier tegenover natuurlijk een laag uurloon staat. Je kunt veel werken en dan heb je een leuk maandelijks inkomen. Je kunt wel een bonus krijgen en uiteraard vakantiegeld.

Pluspunten

Team

Minpunten

Uurloon

Zeer slecht

Zou dit bedrijf nooit aanraden aan vrienden...niet om te werken noch om te trainen..wat een zooitje ongeregeldheden in dit bedrijf. Niks maar ook niks is goed te noemen, alles loopt achteruit..heb er zelf gewerkt met heel veel spijt. Je krijgt totaal geen steun van de zogenaamde clubmanager dat ze zich zo durven te noemen..en nog met trots ook he want als je er wat van zegt hebben ze allemaal een bord voor hun kop.

Pluspunten

Sommige collega's

Minpunten

Van kantoor inclusief diricteur Bram tot de clubmanagers

leuk

leerzaam als je net begint met ftness, maar de uitdaging was er voor mij snel uit

Vooral niet bij willen werken

Beste keus van mijn leven geweest om hier weg te gaan. Wat een zooitje, stress en ellende! Vriendjes politiek, medewerkers die het met de directie doen om hogerop te komen (wat lukt, als je eruitziet als een bimbo). Roddelen, kliekjes, achter de ellebogen, over lijken gaan om zelf beter te worden. De één na de andere collega vertrekt of word eruit gewerkt. Als je er langer werkt beschik je over te veel kennis waardoor je het niet eens bent met bepaalde veranderingen. Dat word niet gewaardeerd dus word je eruit gegooid. Er zit nu het 4e management in 4 jaar tijd wat genoeg zegt denk ik. Geen CAO dus: zeer laag salaris, geen pensioen opbouw, geen doorgroeimogelijkheden, vlak voor je vaste contract word je eruit geknikt. Veel mooie beloftes, niks waarmaken. Het is in al die jaren niks beter geworden, alleen maar onpersoonlijker en onmenselijker. Je bent een nummer, geen persoon.

Je bent slechts een nummertje

Salaris van groepslessen zijn te laag. Je komt en je gaat doordat niet alle collegas even vriendelijk. Ze mogen best beter kijken naar wie ze achter de ballie neerzetten.

Pluspunten

De leden

Minpunten

Salaris/Nummer zijn

prima werkomgeving

leuke club om voor te werken. Collega's zijn heel vriendelijk, gezellig en behulpaam

Sociale werkomgeving

Leuk bedrijf om te werken maar er wordt maar weinig gedaan met de input van de mensen op de werkvloer.

Pluspunten

Gratis sporten en leuke collega's en leden

Minpunten

Salaris

Echt massaproductiewerk, als je hart bij de sport ligt is dit werk niet voor jou

Er wordt van je verwacht dat je mensen minimale hulp geeft waarmee zij net het gevoel hebben dat ze net verder kunnen. Niet daadwerkelijk mensen naar hun doel helpen, maar het gevoel geven dat dat gebeurd zonder daar echt tijd in te steken en eigenlijk nagenoeg een copy-paste schema mee te geven. Ga je hierin buiten je boekje, dan kun je daarop worden afgerekend, dus hou het vooral minimaal.

Leuke werkomgeving, hele slechte arbeidsvoorwaarden

Leuke werkomgeving, hele slechte arbeidsvoorwaarden

Pluspunten

Leuke sportieve omgeving, gratis sporten

Minpunten

Diensten ofwel heel vroeg, ofwel heel laat en in het weekend. Lage lonen, geen pensioenopbouw. Directie gaat voor kwantiteit i.p.v. kwaliteit.

Het moeilijkste van werken bij fit for free is dat je tegenwoordig vaker stil zit als je balie dienst werkt dan dat je werkt. tijdens sollicitaties lijkt het als of er veel te doen is, omdat hr en managers het groter maken dan dat het is. als je er eenmaal werk valt het allemaal wel mee.

Onduidelijkheid, slechte organisatie en weing respect en logica

Voor dit uurloon kun je beter bij McDonalds gaan werken. Er is geen CAO, geen pensioenregeling en vrijwel geen duidelijkheid. Een vestigingsmanager die zelf veel te veel compententies mist op het gebied van ondernemen en managen en handelt uit persoonlijke voorkeur en afkeur. De denkwijze van de leidinggevende was dan ook heel erg apart, onprettig en getuigde van een enorme laak aan expertise en daadkracht. Vroeg me dan ook regelmatig af van welke planeet en uit wat voor universum zij kwam. Doorgroeimogelijkheden en ontplooing is en zijn er simpelweg niet. Als je een duizendpoot bent zul je elke werkdag rond de 5 stappen zetten wetend dat je de volgende dag weer bij stap 0 begint. De ambitie proberen op te zoeken door out-of-the box werkzaamheden te verrichten voor het belang van de leden, a.d.h.v de wens van de leden of/en belang van de zaak wordt afgekeurd, negatief bekritiseert en bestempeld met "opstandigheid". Eentonigheid en uitzichtloosheid is en zijn sleutelwoorden die de werkzaamheden defineren. Op collegiaal gebied is het een van weinige ketens waar het blijkbaar is toegestaan om elkaar te verklikken i.p.v. dit met elkaar op te lossen. Ook heel bijzonder dus. De leidinggevende van vestiging Assen en Emmen is ook heel slecht op de hoogte van de arbeidscontracten. Om mijn ontslag in te dienen heb ik juridisch recht moeten raadplegen vanwege de weigering van de leidinggevende om een van voorwaarden van het contract op te volgen. Er wordt/werd ontzettend veel geroddeld over elkaar wat er zelfs heeft toe geleid dat er een medewerkster ontslag heeft genomen om -

Pluspunten

Gratis sporten

Minpunten

Slechte communicatie, weinig eerlijkheid en respect

Gezellige rustige werkomgeving

Leuke mensen erg leuke werk omgeving bied alleen weinig tot geen uitdaging

Pluspunten

Je kan doen wat je wil

Minpunten

Aparte werk uren

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Fit For Free. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Fit For Free in populaire locaties

• Fit For Free