Faber Personeelsdiensten

Werken bij Faber Personeelsdiensten: 19 Faber Personeelsdiensten Reviews

Leuke werkgever

Goeie bedrijf , kommen afspreken Naar Markt conforme loon

Pluspunten

Spaarpunten

Gezellige werkomgeving

Ik heb me laten omscholen via de vakschool van Faber. En dit is me uitstekend bevallen., zou het iedereen kunnen aanraden.Zit via Faber bij een werkgever die me uitstekend bevalt. Het contact met Faber en werkgever gaat prima, zo kan ik rustig in de praktijk verder leren zonder enige druk.Ik persoonlijk zou Faber aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden communicatie

Super Werkgever

Ik werk vanaf 2017 bij Faber maar ik heb nooit problemen gehad met betrekking tot salaris. En andere problemen worden gelijk opgelost door hun. Al met al een Super werkgever.

Pluspunten

Sociaal en oplossingsgericht

Minpunten

Ik kan geen 1 bedenken

Prima begeleiding

De communicatie tussen werkgever en werknemer is gewoon goed. Altijd salaris op tijd.Ik kan het iedereen aanraden.

Pluspunten

Salaris altijd op tijd op de rekening

Minpunten

Geen.

Tijd om je werk goed te doen

Als onderhoudsschilder werk ik via Faber bij een mooie opdrachtgevers. De bedrijfscultuur is relax, maar iedereen is wel trots op het mooie vak dat wij uitoefenen. Je krijgt dan ook de tijd om je werk écht goed te doen. Natuurlijk moet de klus op tijd af, maar het moet ook goed gebeuren!

Pluspunten

Tijd om je werk goed te doen, goed salaris

Minpunten

goed contact met je account manager

Ben sinds 2013 ongeveer in dienst bij Faber, hebben goed meegedacht met mijn thuis situatie., loon is altijd op tijd, prettige werksfeer. Prima.

Heel leuk werken bij Faber!

De samenwerking tussen mij, het bedrijf waar ik werk en Faber is heel goed.

Een hele leuke club om bij te werken

Bij Faber voel ik mij echt helemaal thuis. Een hele hechte club en collega's. Bij Faber doe je er echt toe. Ook het Faber spaarprogramma is een leuk extraa'tje.

Pluspunten

Spaarprogramma

Minpunten

weet niet?

Onderhoud schilder 18 maart

Faber personeel dienst is de organisatie Die he begrijpt en waardeert en ze werken met je mee waneer je ergens mee ziet Helpen ze gelijk ..je hoeft alleen te belen Staan ze klaar voor je.....ziens 18 maar heb faxe b contrakt geteken ben ik bij faber in dienst .... Top bedrijf ...Mvg

Goed geregeld

Wat het werken bij Faber zo mooi maakt, is dat ik altijd de ruimte mag nemen om alles goed te regelen voor de vakman / vakvrouw. Ik ken de vakkrachten goed, maar zij kennen mij ook goed. Waardoor zowel ik als de vakkrachten een stapje meer willen zetten. Daarnaast hebben we leuke interne collega's en helpen elkaar waar mogelijk, goede werkplek en goede arbeidsvoorwaarden.

Werken voor Faber

Bij Faber is alles fantastisch geregeld! De vakman staat centraal. Het gaat erom wat de vakman wil en daar luistert Faber naar. Zij zorgen dat je het naar je zin hebt op de werkvloer en als er wat is dan staan zij voor je klaar. Ook zien wij dat vakmannen bij Faber vaak een stap vooruit kunnen maken, bijvoorbeeld op arbeidsvoorwaardelijk gebied. Na een uitgebreid sollicitatiegesprek gaat Faber voor de vakman aan de slag om zijn of haar wensen te vervullen.

Gezellige werkomgeving waar hard gewerkt wordt

Faber is een fantastisch bedrijf die altijd alles netjes in orde heeft. De vakman staat bij Faber op nummer 1 en dit zie je ook binnen de organisatie. Collega's gaan meteen aan de slag om de juiste match te vinden. Daar komt bij dat er altijd een fijne en gezellige sfeer is, waardoor je met plezier naar en van je werk gaat!

Pluspunten

Personeel beschikt over de juiste kennis van de branche.

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers

Alles is tot in de puntjes geregeld bij Faber en het contact is erg goed! De mensen binnen Faber hebben hart voor hun werk en zijn bereid een grote stap extra te zetten! Trots om hier te werken!

Pluspunten

Persoonlijke en betrokken medewerkers

Persoonlijk contact staat voorop

Mijn ervaring met Faber, is dat de dames in Sittard altijd voor mij klaar staan. Ik kan er altijd terecht met vragen, zélfs als deze niet direct met mijn werk te maken hebben. Zo heeft Faber mij aan een hypotheek geholpen. Het is gewoon een fijn bedrijf. Alles is goed geregeld.

Pluspunten

Salaris conform CAO

Ambitieuze en uitdagende werkomgeving

Ik ben nu ruim 1,5 jaar in dienst bij Faber. Geen moment ben ik stil blijven staan in mijn ontwikkeling. Faber biedt perspectief en uitdaging in de breedste zin van het woord. Van het volgen van waardevolle sales trainingen tot het draaien van je 'eigen' business binnen de schilderbranche. Zeer tevreden!

Pluspunten

Veel ruimte voor zelfontplooiing, uitdagende markt, totaal arbeidsvoorwaardenpakket

Perfecte organisatie

Fijn bedrijf waar je geen nummer bent , aandacht voor de werknemer. Goede voorzieningen en salaris op tijd .

Pluspunten

Aandacht

detacheervorm aan dusol

detacheervorm aan dusol dus het werkbedrijf was hetzelfde alleen een ander loonkantooor

Prettige werksfeer

Fijne collega's. Dat ik het werk erg leuk en afwisselend vindt

goede werkgever

Het is prettig werken bij dit bedrijf goede werksfeer verder zou ik zeggen ga er zelf werken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Faber Personeelsdiensten. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.7

4.5