eyes + more

Reviews over Werk-privébalans bij eyes + more

Het is zeer gericht op targets, die zeer hoog zijn vastgesteld De coaching en ondersteuning zeer minimaal, en eenmaal je refractie wordt er weinig mee gedaan. Heel veel weekenden werken, weinig prive. Bonus is fijn, maar salaris is echt minimaal. Eigen CAO, dus gaat er iets mis, trek je altijd aan 't kortste eind hoog. Maar de collega's zijn super en de klanten gevarieerd, dus je bent wel altijd bezig.
Door een bekende werd ik gewezen op de vacature. Goede sollicitatiegesprekken gehad en kon vrij vlot aan de slag. Het eerste halfjaar moest ik mijzelf erg bewijzen met targets die niet realistisch zijn en blijven. Tevens werk je elke zaterdag en koopzondag, maar 4 weekenden vrij in een jaar wat ook al met moeite soms lukt, kun je overuren niet opmaken en heb je amper een privé leven.
Het is een leuk bedrijf om te werken, maar er zijn wel sales targets en sta je vaak alleen in winkels of wordt je doorgestuurd naar andere winkels.
Pluspunten
leuke sfeer binnen de filialen
Minpunten
sommige dagen geen pauze
Goeie werksfeer perfect product alles goed geregeld zijn altijd dingetjes die beter zouden kunnen . Maar ik werk er heel graag
Veel opleidingen, je leert goed verkopen. Leuke collega's.
Minpunten
Weinig pauze
Veel opleidingen worden aangeboden. Goede begeleiding. Goede werksfeer.
Pluspunten
Eetvergoeding
Minpunten
Weinig pauze
De meeste dagen begint de drukte na 11.00 uur s'morgens, veel afwisselende klanten komen binnen , klanten om brillen bij te stellen , klanten voor een oogmeting , en klanten om hun brillen af te halen. contact tussen mij en de klanten vind ik het leukste , een gesprek gemeende interesses tonen , en de gesprekken over wat de klant nodig heeft en waarom, samen het uitzoeken van de monturen en passend advies geven. de onderlinge samenwerking met collega's is altijd ontspannen en gezellig er heerst een goede werksfeer onderling. tussen het helpen van de klanten door moeten ook de glazen ingeslepen worden en de brillen gemonteerd, en uiteraard moeten er ook soms reparaties gedaan worden.
Pluspunten
koopavond dinner vergoeding
Minpunten
Een typische dag begon met het stofzuigen en netjes hangen van de winkel, dan ging de winkel open en help je klanten met of het uitzoeken/aanmeten van een montuur en heel soms was je gewoon een sociaal werker omdat sommige kanten hun verhaal kwijt wouden.dan tegen de eind van de dag glazen en monturen bestellen.de collega's waren super evenals de directrice als je ergens mee zat was ze er altijd om raad te geven. Het moeilijkste aan de baan was en wat ik er ook geleerd heb is er komt veel meer kijken bij een bril dan de meeste en ook ik dacht.het leukste is toch echt het contact met de mensen!
Pluspunten
goede sfeer!
Minpunten
kan er geen noemen
Het is een leuk en jong bedrijf, zelf was ik werkzaam in het filiaal in Amersfoort, Ik heb jaren bij een juwelier gewerkt en een optiek was voor mij totaal nieuw, daardoor enkele uitstapjes gehad naar andere filialen om extra opgeleid te worden. Je begint de dag met het opstarten van de computer en het aanzetten van de apparatuur, daarna bekijk je of er nog brillen geslepen moeten worden voor een bepaalde tijd, en doe je tussendoor andere klusjes en richt je je op de verkoop! De interne opleidingen waren in het filiaal waar ik werkte, omdat ik geen reistijd had kon ik daarna nog even werken! Het moeilijkste aan deze baan was voor mij toch wel het afstellen van de brillen, het contact met klanten. De verkoop,oogmetingen, roosters maken en brillen slijpen waren allemaal geen probleem Het leukste was het contact met de klanten, en altijd heel prettig met de collega's samengewerkt.
Pluspunten
totale reiskosten vergoeding
Minpunten
veel alleen staan
brillen verkopen, glazen slijpen en in de monturen zetten.verkoopcursus gehad en een meet cursus.slijpen van glazen heb ik in de werkplaats geleerd.het leukste van de baan was het verkopen en de contacten met de klanten.
Bekijk meer reviews over eyes + more