eyes + more

Reviews over Doorgroei en promotie bij eyes + more

Het is zeer gericht op targets, die zeer hoog zijn vastgesteld De coaching en ondersteuning zeer minimaal, en eenmaal je refractie wordt er weinig mee gedaan. Heel veel weekenden werken, weinig prive. Bonus is fijn, maar salaris is echt minimaal. Eigen CAO, dus gaat er iets mis, trek je altijd aan 't kortste eind hoog. Maar de collega's zijn super en de klanten gevarieerd, dus je bent wel altijd bezig.
Door een bekende werd ik gewezen op de vacature. Goede sollicitatiegesprekken gehad en kon vrij vlot aan de slag. Het eerste halfjaar moest ik mijzelf erg bewijzen met targets die niet realistisch zijn en blijven. Tevens werk je elke zaterdag en koopzondag, maar 4 weekenden vrij in een jaar wat ook al met moeite soms lukt, kun je overuren niet opmaken en heb je amper een privé leven.
Velen hebben daar geen enkele optiek opleiding gevolgd en dat is voor een insider in veel dingen te zien. Het is puur gericht op verkoop en verder geen interesse in de klant.
Pluspunten
Minpunten
uitsluitend kpi's behalen, dus verkoop
Een typische dag begon met het stofzuigen en netjes hangen van de winkel, dan ging de winkel open en help je klanten met of het uitzoeken/aanmeten van een montuur en heel soms was je gewoon een sociaal werker omdat sommige kanten hun verhaal kwijt wouden.dan tegen de eind van de dag glazen en monturen bestellen.de collega's waren super evenals de directrice als je ergens mee zat was ze er altijd om raad te geven. Het moeilijkste aan de baan was en wat ik er ook geleerd heb is er komt veel meer kijken bij een bril dan de meeste en ook ik dacht.het leukste is toch echt het contact met de mensen!
Pluspunten
goede sfeer!
Minpunten
kan er geen noemen
brillen verkopen, glazen slijpen en in de monturen zetten.verkoopcursus gehad en een meet cursus.slijpen van glazen heb ik in de werkplaats geleerd.het leukste van de baan was het verkopen en de contacten met de klanten.
Bekijk meer reviews over eyes + more
  1. Job Security & Advancement