eyes + more
Review over eyes + more van een medewerker

klein en gezellig filiaal

3 september 2013
Het is een leuk en jong bedrijf, zelf was ik werkzaam in het filiaal in Amersfoort, Ik heb jaren bij een juwelier gewerkt en een optiek was voor mij totaal nieuw, daardoor enkele uitstapjes gehad naar andere filialen om extra opgeleid te worden. Je begint de dag met het opstarten van de computer en het aanzetten van de apparatuur, daarna bekijk je of er nog brillen geslepen moeten worden voor een bepaalde tijd, en doe je tussendoor andere klusjes en richt je je op de verkoop! De interne opleidingen waren in het filiaal waar ik werkte, omdat ik geen reistijd had kon ik daarna nog even werken! Het moeilijkste aan deze baan was voor mij toch wel het afstellen van de brillen, het contact met klanten. De verkoop,oogmetingen, roosters maken en brillen slijpen waren allemaal geen probleem Het leukste was het contact met de klanten, en altijd heel prettig met de collega's samengewerkt.
Pluspunten
totale reiskosten vergoeding
Minpunten
veel alleen staan
28 januari 2020
verkoopster (voormalige medewerker) - Nederland
Het is zeer gericht op targets, die zeer hoog zijn vastgesteld De coaching en ondersteuning zeer minimaal, en eenmaal je refractie wordt er weinig mee gedaan. Heel veel weekenden werken, weinig prive. Bonus is fijn, maar salaris is echt minimaal. Eigen CAO, dus gaat er iets mis, trek je altijd aan 't kortste eind hoog. Maar de collega's zijn super en de klanten gevarieerd, dus je bent wel altijd bezig.
23 januari 2020
Sales medewerker (voormalige medewerker) - Weert
je begint de dag door te spreken met de targets die je die dag moet halen. Daarna worden de taken verdeeld. Soms is het druk, dan loopt het allemaal lekker door, en soms rustig, dan probeer je toch bezig te blijven.
23 december 2019
Verkoopmedewerkster en vervangend bedrijfsleidster (voormalige medewerker) - Nederland
Door een bekende werd ik gewezen op de vacature. Goede sollicitatiegesprekken gehad en kon vrij vlot aan de slag. Het eerste halfjaar moest ik mijzelf erg bewijzen met targets die niet realistisch zijn en blijven. Tevens werk je elke zaterdag en koopzondag, maar 4 weekenden vrij in een jaar wat ook al met moeite soms lukt, kun je overuren niet opmaken en heb je amper een privé leven.