eyes + more
Review over eyes + more van een medewerker

High fasion voor een lage prijs

17 september 2013
Een typische dag begon met het stofzuigen en netjes hangen van de winkel, dan ging de winkel open en help je klanten met of het uitzoeken/aanmeten van een montuur en heel soms was je gewoon een sociaal werker omdat sommige kanten hun verhaal kwijt wouden.dan tegen de eind van de dag glazen en monturen bestellen.de collega's waren super evenals de directrice als je ergens mee zat was ze er altijd om raad te geven. Het moeilijkste aan de baan was en wat ik er ook geleerd heb is er komt veel meer kijken bij een bril dan de meeste en ook ik dacht.het leukste is toch echt het contact met de mensen!
Pluspunten
goede sfeer!
Minpunten
kan er geen noemen
28 januari 2020
verkoopster (voormalige medewerker) - Nederland
Het is zeer gericht op targets, die zeer hoog zijn vastgesteld De coaching en ondersteuning zeer minimaal, en eenmaal je refractie wordt er weinig mee gedaan. Heel veel weekenden werken, weinig prive. Bonus is fijn, maar salaris is echt minimaal. Eigen CAO, dus gaat er iets mis, trek je altijd aan 't kortste eind hoog. Maar de collega's zijn super en de klanten gevarieerd, dus je bent wel altijd bezig.
23 januari 2020
Sales medewerker (voormalige medewerker) - Weert
je begint de dag door te spreken met de targets die je die dag moet halen. Daarna worden de taken verdeeld. Soms is het druk, dan loopt het allemaal lekker door, en soms rustig, dan probeer je toch bezig te blijven.
14 november 2019
Sales medewerker (voormalige medewerker) - Hilversum
Het is een leuk bedrijf om te werken, maar er zijn wel sales targets en sta je vaak alleen in winkels of wordt je doorgestuurd naar andere winkels.
Pluspunten
leuke sfeer binnen de filialen
Minpunten
sommige dagen geen pauze
  1. High fasion voor een lage prijs