eyes + more
Review over eyes + more van een medewerker

Geen respect voor werknemer

27 december 2018
Ik heb hier gesolliciteerd, ben op gesprek geweest heb er een dag gewerkt ( in Son ) en daarna nooit meer iets van gehoord. Zo ga je niet met mensen om.
Pluspunten
Aardige collega's
Minpunten
Onprofessionele sollicitatie procedure
28 januari 2020
verkoopster (voormalige medewerker) - Nederland
Het is zeer gericht op targets, die zeer hoog zijn vastgesteld De coaching en ondersteuning zeer minimaal, en eenmaal je refractie wordt er weinig mee gedaan. Heel veel weekenden werken, weinig prive. Bonus is fijn, maar salaris is echt minimaal. Eigen CAO, dus gaat er iets mis, trek je altijd aan 't kortste eind hoog. Maar de collega's zijn super en de klanten gevarieerd, dus je bent wel altijd bezig.
23 januari 2020
Sales medewerker (voormalige medewerker) - Weert
je begint de dag door te spreken met de targets die je die dag moet halen. Daarna worden de taken verdeeld. Soms is het druk, dan loopt het allemaal lekker door, en soms rustig, dan probeer je toch bezig te blijven.
23 december 2019
Verkoopmedewerkster en vervangend bedrijfsleidster (voormalige medewerker) - Nederland
Door een bekende werd ik gewezen op de vacature. Goede sollicitatiegesprekken gehad en kon vrij vlot aan de slag. Het eerste halfjaar moest ik mijzelf erg bewijzen met targets die niet realistisch zijn en blijven. Tevens werk je elke zaterdag en koopzondag, maar 4 weekenden vrij in een jaar wat ook al met moeite soms lukt, kun je overuren niet opmaken en heb je amper een privé leven.
  1. Geen respect voor werknemer