eyes + more
Review over eyes + more van een medewerker

geen personeel met enige vorm van optiek opleiding

24 juli 2016
Velen hebben daar geen enkele optiek opleiding gevolgd en dat is voor een insider in veel dingen te zien. Het is puur gericht op verkoop en verder geen interesse in de klant.
Pluspunten
Minpunten
uitsluitend kpi's behalen, dus verkoop
23 december 2019
Verkoopmedewerkster en vervangend bedrijfsleidster (voormalige medewerker) - Nederland
Door een bekende werd ik gewezen op de vacature. Goede sollicitatiegesprekken gehad en kon vrij vlot aan de slag. Het eerste halfjaar moest ik mijzelf erg bewijzen met targets die niet realistisch zijn en blijven. Tevens werk je elke zaterdag en koopzondag, maar 4 weekenden vrij in een jaar wat ook al met moeite soms lukt, kun je overuren niet opmaken en heb je amper een privé leven.
23 oktober 2018
Zelfde functieZelfde locatie
Storemanager (voormalige medewerker) - Leeuwarden
directie en managers hebben geen idee wat er op de werkvloer zich afspeelt.
13 maart 2014
Storemanager (huidige medewerker) - Purmerend, NH
De meeste dagen begint de drukte na 11.00 uur s'morgens, veel afwisselende klanten komen binnen , klanten om brillen bij te stellen , klanten voor een oogmeting , en klanten om hun brillen af te halen. contact tussen mij en de klanten vind ik het leukste , een gesprek gemeende interesses tonen , en de gesprekken over wat de klant nodig heeft en waarom, samen het uitzoeken van de monturen en passend advies geven. de onderlinge samenwerking met collega's is altijd ontspannen en gezellig er heerst een goede werksfeer onderling. tussen het helpen van de klanten door moeten ook de glazen ingeslepen worden en de brillen gemonteerd, en uiteraard moeten er ook soms reparaties gedaan worden.
Pluspunten
koopavond dinner vergoeding
Minpunten
  1. geen personeel met enige vorm van optiek opleiding