Eye Wish Opticiens

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Eye Wish Opticiens

Fijne collega's waarmee ik met veel plezier een aantal jaren heb samengewerkt. Echter slechte beloning, zorg dat je een goed loon bedingt, want verhogingen zitter er niet of nauwelijks in. Vrije dagen zijn moeilijk te regelen. Met de flexibele werktijdenregeling is het lastig om privé en werk te combineren. Werktijden worden bepaald en inbreng is moeilijk.
Pluspunten
Gemotiveerde collega's
Minpunten
Bedrijf is erg groot en onpersoonlijk.
Je wordt naar verschillende filialen gestuurd, wat niet fijn is.Het management staat niet open voor veranderingen/aanpassingen binnen het bedrijf.Het enige voordeel voor mij was dat ze wel tijd en aandacht besteden aan intern opleiden.
Pluspunten
bonus
Minpunten
verschillende filialen, veel reistijd
erg leuke werksfeer, gezellige collegas en een goed salaris voor de fuctie die je krijgt.
Een typische dag is het nooit geweest in de optiek. Het is altijd weer een verassing zodra de deuren opengaan, dat heb ik altijd erg leuk gevonden. Helaas is het vanuit de directie niet gelopen zoals ik had gehoopt. De werksfeer is altijd prettig serieus en gezellig geweest. Het meest lastigste van deze baan is dat je je niet teveel moet inleven met een klant. Ik heb altijd alle jaren met heel veel plezier gewerkt! De werksfeer, de klanten die je regelmatig komen opzoeken omdat ze zich zo prettig voelde. ' Dat heb ik altijd gewaardeerd van dit vak, de contact met mensen is echt en blijvend. En wat je de mensen geeft met een bril sterkte of nieuwe lensaanpassing. We geven ze de wereld! En dat is waar ik voor strijd.
Pluspunten
beloning
Minpunten
weinig contact met collega's.
Resultaten belangrijker dan personeelVeel wordt van bovenaf geregeld en eigen inbreng is niet mogelijk.Met collega's is leuk te werken.
Bekijk meer reviews over Eye Wish Opticiens