Eye Wish Opticiens

Reviews over Doorgroei en promotie bij Eye Wish Opticiens

Jaren met plezier gewerkt bij eye wish. De laatste jaren werd er te weinig naar het personeel geluisterd van bovenaf, niet serieus genomen.
Leuke collega's, veel om te leren. veel contact. veel afwisseling,
In okt 2011 deed ik mijn eerste stappen in het wereldje van de optiek. Was al wel bekend met het concept Eye Wish omdat ik daar reeds klant was bij het filiaal in Emmen.Ik kwam te werken in een nieuw filiaal in Almelo, heb dus mee mogen werken om het filiaal op te starten en dat had ik niet willen missen.Ik voel me daar heel erg thuis en ben dan ook behoorlijk verdrietig en teleurgesteld dat mijn contract niet verlengd word.Eye Wish Groeneveld heeft Het Huis overgenomen en in Almelo zit ook een Het Huis. Door die overname is er nu teveel personeel en omdat ik een tijdelijk contract heb word dat niet verleng. Ondanks dat men mij prijst om mijn werk, inzet, prestaties en kunnen.En juist dat maakt mijn ontslag zwaar en moeilijk.
Pluspunten
veel mogelijkheden qwa ontplooiing van je kunnen
Minpunten
dat door de overname mijn contract niet verlengt word
Resultaten belangrijker dan personeelVeel wordt van bovenaf geregeld en eigen inbreng is niet mogelijk.Met collega's is leuk te werken.
Bekijk meer reviews over Eye Wish Opticiens