Eye Wish Opticiens

Reviews voor Opticien (m/v) bij Eye Wish Opticiens

Bedrijfscultuur/ sfeer is behoorlijk verslechterd de laatste jaren, je moet het treffen met je collega’s, helaas had ik de laatste jaren pech.
Jaren met plezier gewerkt bij eye wish. De laatste jaren werd er te weinig naar het personeel geluisterd van bovenaf, niet serieus genomen.
Een typische dag is het nooit geweest in de optiek. Het is altijd weer een verassing zodra de deuren opengaan, dat heb ik altijd erg leuk gevonden. Helaas is het vanuit de directie niet gelopen zoals ik had gehoopt. De werksfeer is altijd prettig serieus en gezellig geweest. Het meest lastigste van deze baan is dat je je niet teveel moet inleven met een klant. Ik heb altijd alle jaren met heel veel plezier gewerkt! De werksfeer, de klanten die je regelmatig komen opzoeken omdat ze zich zo prettig voelde. ' Dat heb ik altijd gewaardeerd van dit vak, de contact met mensen is echt en blijvend. En wat je de mensen geeft met een bril sterkte of nieuwe lensaanpassing. We geven ze de wereld! En dat is waar ik voor strijd.
Pluspunten
beloning
Minpunten
weinig contact met collega's.
Resultaten belangrijker dan personeelVeel wordt van bovenaf geregeld en eigen inbreng is niet mogelijk.Met collega's is leuk te werken.