Eye Watch Security Group

Eye Watch Security Group Reviews

Ik werk al 3 jaar voor Eye Watch Security Group het is een leuk bedrijf om voor te werken. Er zijn veel doorgroeien naar andere functies. Initiatief wordt gewaardeerd en werk wordt beloond. Elk bedrijf heeft natuurlijk zijn iets mindere dingen, maar Eye Watch Security Group heeft de afgelopen 2 jaar zich zelf goed ingezet om hier in te verbeteren. Verder is het een leuk leerzaam vol bedrijf. Er is een goede werksfeer en je heb fijne collega’s om mee te werken.
Pluspunten
Minpunten
Kleding
Fijne sollicitatie procedure. Goede en fijne collega's.
Pluspunten
Rooster lang genoeg van tevoren bekend
Minpunten
Lange werkdagen
Ben bij dit bedrijf 3 jaar geleden komen werken (TOP ) Heb het goed naar mijn zin. Binnen no time van beveiliger naar supervisor. Op naar de volgende promotie :). Ik ben van mening dat dit bedrijf perfect voor mijn is, een aanbeveling voor ieder.
Pluspunten
Genoeg
Minpunten
Daar moet aan gewerkt worden.
Zeer prettig bedrijf, erg korte lijntjes (hierdoor is de communicatie vaak erg prettig en goed). Meer dan voldoende mogelijkheden voor collega die hier interesse in hebben om door te groeien. Er wordt eigenlijk altijd gezocht naar de oplossing.
Pluspunten
Regelmatig contact met de fieldcoordinator
Minpunten
Kleding
Fijne gesprekken gehad en afspraak is afspraak. Eerder met veel plezier bij Eye Watch gewerkt.
Pluspunten
Afspraken worden nageleefd
Minpunten
geen vier wekelijks rooster
Eye Watch Security heeft mij kennis laten maken met vak beveiliging en ook de kans gegevens om intern door te groeien. In 2 jaar tijd ben ik van beveiliger naar Security Supervisor gepromoveerd. Eye Watch Security geeft je alle ruimte en kansen om stappen te maken, echter moet je dat zelf ook met beide handen aangrijpen.
Pluspunten
Planning op locatie, doorgroeimogelijkheden
Eye wach security is een fijn bedrijf om er voor te werken. Ga nog steeds elke dag met veel plezier naar mijn werk toe. Ik kan het iedereen aanraden om voor Eye wach security te gaan werken.
Pluspunten
Fijne werksfeer fijne collega s
Minpunten
Heb hier mijn stage uren behaald en daarna ook gebleven. Fijne collega's en korte lijnen met je leidinggevende en collega's van kantoor. Je bent hier een individu en er wordt naar je geluisterd. Heb je ambities dan wordt hier ook naar gekeken. Velen die het elders zijn gaan zoeken, zijn uiteindelijk weer terug gekomen. Wilt toch wat zeggen.
Pluspunten
Fijne werksfeer, loonbetaling altijd op tijd, attenties vanuit directie.
Minpunten
Bedrijf is in korte tijd enorm gegroeid. Stukje structuur is niet altijd even makkelijk.
Eye Watch Security Group is een middelgroot bedrijf die zijn best doet om het iedereen naar zijn zin te maken. Er bestaat geen enkel bedrijf waar dit altijd aan de orde is, soms kun je niet iedereen tevreden houden daarom is de een positief en de ander negatief.. Ik ben nog altijd blij dat ik voor EWSG mag werken en zij mij de kans hebben geboden om door te groeien.
Pluspunten
salaris, collega's, objecten.
Minpunten
Eye Watch Security Group is een leuk bedrijf om voor te werken, je kunt er veel leren en doorgroeien naar andere functies. Wat je water geeft groeit om die groei te realiseren is het belangrijk dat je jezelf van de goede kant laat zien en ook contact onderhoud met je werkgever. Gras wat in de schaduw staat groeit niet, daarom is het belangrijk dat je als beveiliger je ook vanuit een andere invalshoek laat zien. Dan zul je ook merken dat de werkgever veel voor je over heeft. In ieder beveiligingsbedrijf is wel wat, ik merk in dit bedrijf dat ze altijd open staan voor een dialoog en gesprek als je zelf ook positief in een gesprek en dialoog staat.
Pluspunten
Betaling conform CAO en ruim op tijd
Minpunten
Beveiliging kent veel ad-hoc diensten
Heb 3 jaar gewerkt op vaste post bij eyewatch en ieder jaar werd het slechter. Doordat er in de beveiliging weinig mensen te krijgen zijn merkte je gewoon dat nieuwe mensen alles voor elkaar kregen en de oude rotten konden de pot op. 3 jaar alles gegeven maar zodra je iets vroeg was niks mogelijk. maar nieuwe mesen wel. Die kregen hogere salaris en betere planning. Maar ook deze mensen kwamen er snel achter dat veel beloofd werd maar uiteindelijk niks gebeurt. collega waren prima zitten echt goede mensen tussen. Alleen kantoor is zo slecht geregeld. niemand weet wat de ander doet. planning is nooit op tijd en je krijgt maar 1 week plannig. Werken zogenaamd via cao nou echt niet. ze doen wat ze zelf willen en verzinnen vanalles wat niet klopt. ook kwa salaris klopt het gewoon niet. toeslagen waar je recht op hebt krijg je niet. Kijk verder is je tijd en moeite niet waard
Pluspunten
Collega
Minpunten
verder alles
Geen fijne werkgever. Hoge werkdruk en zeer slechte communicatie van kantoor naar de werkvloer. Roosters nooit op tijd en het salaris is maar afwachten. Hanteren veel zelf verzonnen regels in strijd met cao. Dat laatste lijken ze nog nooit van te hebben gehoord.
Pluspunten
Minpunten
Te veel om op te noemen
Werken voor dit bedrijf zie ik als een fijne toekomst met veel aandacht en dorgroeimogelijkheden. Ik heb bij meerdere bedrijven gewerkt waar doorgroei beloofd werd maar vrijwel nooit tot uitwerking kwam. Hier wel! Het is een platte bedrijfscultuur en er werken gewoon mensen, niks uit de hoogte of onderlingen verschillen.
Pluspunten
Minpunten
Soms onduidelijkheid bij wie je terecht kunt voor je vragen
Binnen Eye Watch Security Group ben ik verantwoordelijk voor het aansturen van een team van 12 beveiligers, bijgestaan door de assistent supervisor. De werkzaamheden bestaan hier uit het uitvoeren van visitaties, toegangscontrole, sleutelregistratie, uitgifte van goederen, aanmelden van bezoekers en nog veel meer taken die bij het vak van beveiliger horen. EWSG heeft een platte structuur, waardoor het management bereikbaar is en blijft. Dit houdt in dat je als medewerker te allen tijde terecht kunt met alle zaken die je kwijt wilt, of waar je mee zit. Daarnaast wordt initiatief gewaardeerd. De bedrijfscultuur is als in een familiebedrijf: gemoedelijk, eerlijk en open. Men houdt van eerlijkheid, ook al is dit af en toe een ongezouten mening. In mijn huidige functie is het helaas soms zo dat er 'slecht nieuws gesprekken' gevoerd moeten worden, maar dat is meteen ook weer leerzaam. Dit maakt het ook weer positief. Doorgroeimogelijkheden zijn aanwezig, wanneer je excelleert in je werk. Zoals eerder genoemd: initiatief wordt gewaardeerd, werk wordt beloond.
Pluspunten
Platte structuur, gemoedelijk, afwisselend werk
Minpunten
Telefonische bereikbaarheid is af en toe lastig.
Als je tegen een stootje kunt is het een super fijn bedrijf om voor te werken. Er zijn goede doorgroeimogelijkheden en veel contact onderling (korte lijntjes). Als je begrijpt hoe men het hier wil zien, dan is dit zeker een bedrijf waar je jarenlang met plezier zult werken.
Pluspunten
Duidelijk en Goed salaris
Minpunten
Voor sommige mensen te direct
Ja wat ik kan zeggen is dat Eyewatch geen slecht bedrijf is zoals soms wordt geschreven hier op internet. Er wordt meestal op je wensen ingegaan waar je graag wilt werken indien dat mogelijk is de collegas zijn meestal wel oke vooral waar het werk wordt gewaardeert door de opdracht gever. Het managment is altijd tot een gesprek bereid indien er problem zijn wat je niet leuk vind. De planning is duidelijk via het progamma wat hun gebruiken. De betaling is correct en op tijd meestal is het salaris er eerder dan afgesproken. De minpunten van het bedrijf is en dat is heel jammer de een beetje rare vorm van contract aanbieden terwiijl ze dringend mensen nodig hebben sommige collegas willen deeltijd werken sommigen willen meer uren mijn voorstel is ga daar meer naar kijken Eyewatch dan heb je ook tevreden medewerkers en krijg je niet het verloop wat je nu hebt maak de organisatie wat platter en meer Comminucatie van kantoor naar de werkvloer ga 1 keer per maand langs bij de bedrijven en praat met de medewerkers wat ze stoort en wat verbetert worden moet.
Pluspunten
Salaris op tijd
Minpunten
Communicatie managment en personeel.
ik ben zeer tevreden over EWS. Een bedrijf waar je gehoord wordt dus ook veel voor mij kunnen betekenen en natuurlijk worden er wel eens extra uren gedraaid maar wat wil je in deze drukke periode. ik zelf ben allrounder dus overal inzetbaar dat maakt mijn werkzaamheden bij eye watch nog leuker
Pluspunten
ga zo door
Minpunten
sorry heb ik geen
Slecht bedrijf. Zoek alsjeblieft verder. Toen ik er begon werd mij al door 2 collega's gezegd dat t beter was als ik verder ging kijken... Toch eigenwijs gebleven. Wanneer er klachten binnen komen(zonder enkel bewijs) kan je op eigen kosten naar venray rijden, krijg je flink op je k**te, moet je verplicht excuses aanbieden en dan kan je weer snel terug gaan omdat je dan nog lekker een dienst mag draaien. Dubbele diensten, korte wissels ( 8 uur rust en weer beginnen) is normaal, tis gek als je maar 40 uur per week werkt. Je collega's zul je maximaal 1 jaar hebben, dd meeste vertrekken dan weer of jijzelf. Kan op vast contract is nul, nul. Na 2 jaar contracten kan je een payl roll contract bij hun uitzendbureau krijgen en dus minimum loon, geen goede verzekering, geen vakantie geld en geen geld als je ziek wordt. Totaal geen waardering, er zal nooit een goed woordje gedaan worden. De werk omstandigheden ( normale balie, normale pauzes) zijn er niet. Wanneer de klant je ziet eten krijg je op je k**te omdat je zit, terwijl je al 13 uur aan het werk bent. Eye watch die geeft de klant natuurlijk gelijk. Prive leven heb je niet meer als je hier gaat werken. Dus wees alsjeblieft verstandig en ga niet bij slaven arbeider Dave van de Laar werken, laat dat varken zelf maar eens wat doen!
Pluspunten
Minpunten
Het hele bedrijf is een min
Er wordt slecht met je gecomuniceerd, ze houden geen rekening met je gezondheid of privé leven. Bijna altijd 12 uur diensten. Om het half jaar nieuwe kantoor personeel, vaak zijn collega's heel negatief over het bedrijf. Ze beloven veel en ze komen nooit hun afspraken na.
Pluspunten
Die zijn er niet
Minpunten
Ik kan een boek schrijven
Werkzaam als receptionist / portier, bij een groot bedrijf. Werken met vervoerders is hetgeen wat ik ook graag doe. Vrachtwagenchauffeurs hebben allemaal een eigen handleiding maar is goed mee te werken.
in begin redelijk qua werk was het goed wat ik geleerd heb dat er veel miscommunicatie was en uit moest kijken wat je zij' directie was compleet wanorde collega's sommigen waren oké maar er waren er ook bij die niets deden dan opletten wat je deed en zegt en alles door vertellen maar dan alles omdraaien dat kwam dan bij de baas en hij deed er dan nog een schepje er boven op dat genood hij van. moeilijkste van deze baan was je tijd volmaken tot einde van je contract weg gaan zonde een centje pijn leukste van de baan dat je ook veel met andere mensen te maken had
Pluspunten
die zijn er niet
Minpunten
veel !!! te veel !!! om op te noemen