Logo van Expertcare b.v.
Expertcare b.v.

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Expertcare b.v.

Wissen
4,0Salaris en arbeidsvoorwaarden

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 7 reviews

Uitstekende organisatie met hart voor zowel cliënten als werknemers,waar gewerkt wordt in zelfsturende teams met aandacht voor elkaar.

Ik werk nu ruim een jaar bij ExperTCare en had niet gedacht dat het werk zó leuk zou zijn.De teams zijn zelfsturend met een grote vrijheid wb.indelen werkrooster,routes etc. en waar je bovendien door de werkgever in de gelegenheid gesteld wordt,allerlei opleidingen/certificaten etc.te halen. Het contact met de cliënten in de thuissituatie is anders dan bv in het ziekenhuis en dat maakt het werk voor mij heel erg leuk. Je werkt wel solistisch maar kunt altijd overleggen met een collega van je eigen of andere team.De drempels zijn i.i.g.heel laagdrempelig. Wat werkgever betreft kan ik kort en bondig zeggen dat ik het een uitstekende werkgever vind waar naar je geluisterd wordt en je allerlei mogelijkheden geboden wordt tot het volgen van bv een (bij)scholing dan wel opleiding.

Pluspunten

Mogelijkheid tot zelfontplooiing, korte lijnen met het management, jaarlijks een familiedag met aansluitend een heerlijk diner plus (muziek)band

Minpunten

Niet altijd een 8 urige werkdag

Zorg dat je met een warm hart en vol passie geeft voor mij in de Villa binnen een geweldig team!

Ik werk nu 3 jaar bij ExperTcare in 1 van de Villa’s en draag de zorg een voor de chronisch zieke en enstig zieke kinderen een warm hart toe. Ik heb zelf gezondheidsklachten gehad en mega opgevangen door een super team zowel in de Villa als ExperTcare. Ik ben begonnen als verpleegkundige niveau 4 en had als droom om nog meer te leren & te groeien. Ik kreeg de kans om te gaan verder te leren en momenteel bezig met de opleiding tot kinder verpleegkundige niveau 6. Super veel uitdaging, pittig maar zo fijn om nu meer diepgang in je werk te kunnen leggen.

Pluspunten

Ontzettend veel groeimogelijkheden & en een geweldig team wat samen wil groeien

Minpunten

Meer groeimogelijkheden als team dmv teambuilding en intervisie

Vacatures van Expertcare b.v.

Meer vacatures
Bekijk meer reviews over Expertcare b.v.
  • Expertcare b.v.
  • Pay & Benefits