Expertcare b.v.

Reviews voor Wijkverpleegkundige (m/v) bij Expertcare b.v.

1 review gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 7 reviews

Wat maakt dit werk zo leuk?

Ik werk inmiddels al 9 jaar voor Expertcare en ik heb het hier nog steeds naar mijn zin. Mijn dag in de wijk is elke dag heel afwisselend, de complexe zorg in een thuissituatie kunnen uitvoeren en de doelgroep ondersteunen om zo zelfstandig mogelijk met hun beperking te kunnen leven is voor mij het mooiste wat er is. Ondanks dat je alleen werkt, heb je een heel team achter je waar je altijd met advies terecht kan. Je doet de werkzaamheden alleen maar eigenlijk ook weer niet. Ik heb de kans gehad om mijzelf te ontwikkelen en te ontplooien tot de verpleegkundige die ik nu ben en ik ben blij dat ik deze kans hebben kunnen krijgen. Expertcare biedt tal van trainingen, opleidingen en bijscholingen om diverse complexe zorg te kunnen uitvoeren die in de toekomst thuis zullen gaan plaats vinden. Het moeilijkste van mijn baan is het verdriet en pijn bij de mensen waar je de zorg komt leveren. Het mooiste deel van mijn baan is dat je soms het verdriet en pijn kan wegnemen door er gewoon voor ze te zijn, tijd te nemen en te luisteren. En waar kan dat beter dan in hun eigen woonomgeving. Mijn hart is mijn kompas, en ik vind het fijn om hier te werken.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, sterk teamverband en ondersteuning vanuit kantoor.

Minpunten

Zoals in elke bedrijf zijn die er altijd wel te vinden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Expertcare b.v.. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.7

• Expertcare b.v.