Logo van Expertcare b.v.
Expertcare b.v.

Reviews voor Verpleegkundige (m/v) bij Expertcare b.v.

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 7 reviews

Uitstekende organisatie met hart voor zowel cliënten als werknemers,waar gewerkt wordt in zelfsturende teams met aandacht voor elkaar.

Ik werk nu ruim een jaar bij ExperTCare en had niet gedacht dat het werk zó leuk zou zijn.De teams zijn zelfsturend met een grote vrijheid wb.indelen werkrooster,routes etc. en waar je bovendien door de werkgever in de gelegenheid gesteld wordt,allerlei opleidingen/certificaten etc.te halen. Het contact met de cliënten in de thuissituatie is anders dan bv in het ziekenhuis en dat maakt het werk voor mij heel erg leuk. Je werkt wel solistisch maar kunt altijd overleggen met een collega van je eigen of andere team.De drempels zijn i.i.g.heel laagdrempelig. Wat werkgever betreft kan ik kort en bondig zeggen dat ik het een uitstekende werkgever vind waar naar je geluisterd wordt en je allerlei mogelijkheden geboden wordt tot het volgen van bv een (bij)scholing dan wel opleiding.

Pluspunten

Mogelijkheid tot zelfontplooiing, korte lijnen met het management, jaarlijks een familiedag met aansluitend een heerlijk diner plus (muziek)band

Minpunten

Niet altijd een 8 urige werkdag

1 december 2018 gestart bij Expert care

Onlangs ben ik overgestapt van werken in de reguliere thuiszorg naar werken bij Expert care. Het hele bedrijf straalt professionaliteit uit. Vanaf het moment dat ik mijn sollicitatie had uitgestuurd tot en met mijn eerste werkdagen heb ik geen moment spijt gehad van mijn keuze om over te stappen. Er wordt rekening gehouden met eventuele privé situaties, en de ontwikkelingsmogelijkheden lijken eindeloos te zijn. Het team waarin ik ben gaan werken voelt warm aan, ik voel me welkom en gewaardeerd, en mijn werk als verpleegkundige is weer een uitdaging door de complexe cliënten die wij verplegen. Een echte aanrader!

Pluspunten

Veel ontwikkelingsmogelijkheden, een “warm” bedrijf, je wordt uitgedaagd om je te blijven ontwikkelen.

Minpunten

Indicatiestelling ligt (nu nog) op kantoor, waardoor je als team wat meer afhankelijk bent in de sturing en legitimeren van de zorg.

Dynamische en frisse werkomgeving en leuke collega's

Ik werk bijna 2 jaar bij ExpertCare Kind Rotterdam. In deze 2 jaar heb ik veel verpleegtechnische handelingen mogen uitvoeren, wat mijn werk erg interessant maakte. Er zijn veel groeimogelijkheden in dit bedrijf, bijv. kinderaantekening halen, HBO-studie en verschillende teamrollen). Elk jaar wordt een gezellig familiefeest gegeven voor alle collega's incl. partners en kinderen. Het is een groeiend bedrijf met veel uitdagingen in ons vakgebied.

Pluspunten

Groei in vakkundigheid door vele verpleegtechnische handelingen

Minpunten

Stressbestendigheid is must

• Expertcare b.v.
  • Verpleegkundige (m/v)