Logo van Expertcare b.v.
Expertcare b.v.

Reviews voor Kinderverpleegkundige (m/v) bij Expertcare b.v.

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 7 reviews

Altijd in ontwikkeling

*Expert Care is altijd in ontwikkeling en heeft de mogelijkheid tot doorgroeien in brede zin. Ze hebben intern opleidingen die je kunt volgen en cursussen. *Expert Care kijkt naar de kwaliteit van het individu, waardoor je uit kan dragen binnen je team waar je goed in bent. *Bij Expert Care werk je veel alleen maar ook in groepsverband, door zelfsturende teams moet je creatief en flexibel zijn. *Sinds 2016 heeft ExpertCare de 3 Villa's onder hun naam. Er is een 4de Villa bijgekomen in Vleuten. Hierin word gespecialiseerde kindzorg verleend. Dit is een grote ontwikkeling binnen de organisatie.

Pluspunten

Veel doorgroei mogelijkheden voor verpleegkundigen

Minpunten

Veel onregelmatigheid en aangepaste roosters

Zorg dat je met een warm hart en vol passie geeft voor mij in de Villa binnen een geweldig team!

Ik werk nu 3 jaar bij ExperTcare in 1 van de Villa’s en draag de zorg een voor de chronisch zieke en enstig zieke kinderen een warm hart toe. Ik heb zelf gezondheidsklachten gehad en mega opgevangen door een super team zowel in de Villa als ExperTcare. Ik ben begonnen als verpleegkundige niveau 4 en had als droom om nog meer te leren & te groeien. Ik kreeg de kans om te gaan verder te leren en momenteel bezig met de opleiding tot kinder verpleegkundige niveau 6. Super veel uitdaging, pittig maar zo fijn om nu meer diepgang in je werk te kunnen leggen.

Pluspunten

Ontzettend veel groeimogelijkheden & en een geweldig team wat samen wil groeien

Minpunten

Meer groeimogelijkheden als team dmv teambuilding en intervisie

fantastisch werkomgeving met leuke collega's

Ik werk sinds bijna een jaar voor Expert Care en ik ben erg tevreden. Elke dag is anders en daarnaasr heb je mogelijkheid om veel te leren en jezelf te ontwikkelen. Ze bieden de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen. Je kan binnen het bedrijf de kinderaantekening halen. Het werken met de kinderen geeft je elke dat iets speciaal. De bedrijf cultuur is goed, er is altijd iemand om je te luisteren of om je te helpen.

• Expertcare b.v.
  • Kinderverpleegkundige (m/v)