Logo van Expertcare b.v.
Expertcare b.v.

Reviews voor Expertcare b.v. in Rotterdam

1 review gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 7 reviews

Uitstekende organisatie met hart voor zowel cliënten als werknemers,waar gewerkt wordt in zelfsturende teams met aandacht voor elkaar.

Ik werk nu ruim een jaar bij ExperTCare en had niet gedacht dat het werk zó leuk zou zijn.De teams zijn zelfsturend met een grote vrijheid wb.indelen werkrooster,routes etc. en waar je bovendien door de werkgever in de gelegenheid gesteld wordt,allerlei opleidingen/certificaten etc.te halen. Het contact met de cliënten in de thuissituatie is anders dan bv in het ziekenhuis en dat maakt het werk voor mij heel erg leuk. Je werkt wel solistisch maar kunt altijd overleggen met een collega van je eigen of andere team.De drempels zijn i.i.g.heel laagdrempelig. Wat werkgever betreft kan ik kort en bondig zeggen dat ik het een uitstekende werkgever vind waar naar je geluisterd wordt en je allerlei mogelijkheden geboden wordt tot het volgen van bv een (bij)scholing dan wel opleiding.

Pluspunten

Mogelijkheid tot zelfontplooiing, korte lijnen met het management, jaarlijks een familiedag met aansluitend een heerlijk diner plus (muziek)band

Minpunten

Niet altijd een 8 urige werkdag

Vacatures van Expertcare b.v.

in Rotterdam
Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Expertcare b.v.. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4,7

Reviews over Expertcare b.v. gesorteerd op functie

Reviews over Expertcare b.v. gesorteerd op locatie

• Expertcare b.v.
  • Rotterdam