Expertcare b.v.

Expertcare b.v. Reviews

Uitstekende organisatie met hart voor zowel cliënten als werknemers,waar gewerkt wordt in zelfsturende teams met aandacht voor elkaar.

Ik werk nu ruim een jaar bij ExperTCare en had niet gedacht dat het werk zó leuk zou zijn.De teams zijn zelfsturend met een grote vrijheid wb.indelen werkrooster,routes etc. en waar je bovendien door de werkgever in de gelegenheid gesteld wordt,allerlei opleidingen/certificaten etc.te halen. Het contact met de cliënten in de thuissituatie is anders dan bv in het ziekenhuis en dat maakt het werk voor mij heel erg leuk. Je werkt wel solistisch maar kunt altijd overleggen met een collega van je eigen of andere team.De drempels zijn i.i.g.heel laagdrempelig. Wat werkgever betreft kan ik kort en bondig zeggen dat ik het een uitstekende werkgever vind waar naar je geluisterd wordt en je allerlei mogelijkheden geboden wordt tot het volgen van bv een (bij)scholing dan wel opleiding.

Pluspunten

Mogelijkheid tot zelfontplooiing, korte lijnen met het management, jaarlijks een familiedag met aansluitend een heerlijk diner plus (muziek)band

Minpunten

Niet altijd een 8 urige werkdag

1 december 2018 gestart bij Expert care

Onlangs ben ik overgestapt van werken in de reguliere thuiszorg naar werken bij Expert care. Het hele bedrijf straalt professionaliteit uit. Vanaf het moment dat ik mijn sollicitatie had uitgestuurd tot en met mijn eerste werkdagen heb ik geen moment spijt gehad van mijn keuze om over te stappen. Er wordt rekening gehouden met eventuele privé situaties, en de ontwikkelingsmogelijkheden lijken eindeloos te zijn. Het team waarin ik ben gaan werken voelt warm aan, ik voel me welkom en gewaardeerd, en mijn werk als verpleegkundige is weer een uitdaging door de complexe cliënten die wij verplegen. Een echte aanrader!

Pluspunten

Veel ontwikkelingsmogelijkheden, een “warm” bedrijf, je wordt uitgedaagd om je te blijven ontwikkelen.

Minpunten

Indicatiestelling ligt (nu nog) op kantoor, waardoor je als team wat meer afhankelijk bent in de sturing en legitimeren van de zorg.

Altijd in ontwikkeling

*Expert Care is altijd in ontwikkeling en heeft de mogelijkheid tot doorgroeien in brede zin. Ze hebben intern opleidingen die je kunt volgen en cursussen. *Expert Care kijkt naar de kwaliteit van het individu, waardoor je uit kan dragen binnen je team waar je goed in bent. *Bij Expert Care werk je veel alleen maar ook in groepsverband, door zelfsturende teams moet je creatief en flexibel zijn. *Sinds 2016 heeft ExpertCare de 3 Villa's onder hun naam. Er is een 4de Villa bijgekomen in Vleuten. Hierin word gespecialiseerde kindzorg verleend. Dit is een grote ontwikkeling binnen de organisatie.

Pluspunten

Veel doorgroei mogelijkheden voor verpleegkundigen

Minpunten

Veel onregelmatigheid en aangepaste roosters

Wat maakt dit werk zo leuk?

Ik werk inmiddels al 9 jaar voor Expertcare en ik heb het hier nog steeds naar mijn zin. Mijn dag in de wijk is elke dag heel afwisselend, de complexe zorg in een thuissituatie kunnen uitvoeren en de doelgroep ondersteunen om zo zelfstandig mogelijk met hun beperking te kunnen leven is voor mij het mooiste wat er is. Ondanks dat je alleen werkt, heb je een heel team achter je waar je altijd met advies terecht kan. Je doet de werkzaamheden alleen maar eigenlijk ook weer niet. Ik heb de kans gehad om mijzelf te ontwikkelen en te ontplooien tot de verpleegkundige die ik nu ben en ik ben blij dat ik deze kans hebben kunnen krijgen. Expertcare biedt tal van trainingen, opleidingen en bijscholingen om diverse complexe zorg te kunnen uitvoeren die in de toekomst thuis zullen gaan plaats vinden. Het moeilijkste van mijn baan is het verdriet en pijn bij de mensen waar je de zorg komt leveren. Het mooiste deel van mijn baan is dat je soms het verdriet en pijn kan wegnemen door er gewoon voor ze te zijn, tijd te nemen en te luisteren. En waar kan dat beter dan in hun eigen woonomgeving. Mijn hart is mijn kompas, en ik vind het fijn om hier te werken.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, sterk teamverband en ondersteuning vanuit kantoor.

Minpunten

Zoals in elke bedrijf zijn die er altijd wel te vinden.

Zorg dat je met een warm hart en vol passie geeft voor mij in de Villa binnen een geweldig team!

Ik werk nu 3 jaar bij ExperTcare in 1 van de Villa’s en draag de zorg een voor de chronisch zieke en enstig zieke kinderen een warm hart toe. Ik heb zelf gezondheidsklachten gehad en mega opgevangen door een super team zowel in de Villa als ExperTcare. Ik ben begonnen als verpleegkundige niveau 4 en had als droom om nog meer te leren & te groeien. Ik kreeg de kans om te gaan verder te leren en momenteel bezig met de opleiding tot kinder verpleegkundige niveau 6. Super veel uitdaging, pittig maar zo fijn om nu meer diepgang in je werk te kunnen leggen.

Pluspunten

Ontzettend veel groeimogelijkheden & en een geweldig team wat samen wil groeien

Minpunten

Meer groeimogelijkheden als team dmv teambuilding en intervisie

fantastisch werkomgeving met leuke collega's

Ik werk sinds bijna een jaar voor Expert Care en ik ben erg tevreden. Elke dag is anders en daarnaasr heb je mogelijkheid om veel te leren en jezelf te ontwikkelen. Ze bieden de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen. Je kan binnen het bedrijf de kinderaantekening halen. Het werken met de kinderen geeft je elke dat iets speciaal. De bedrijf cultuur is goed, er is altijd iemand om je te luisteren of om je te helpen.

Dynamische en frisse werkomgeving en leuke collega's

Ik werk bijna 2 jaar bij ExpertCare Kind Rotterdam. In deze 2 jaar heb ik veel verpleegtechnische handelingen mogen uitvoeren, wat mijn werk erg interessant maakte. Er zijn veel groeimogelijkheden in dit bedrijf, bijv. kinderaantekening halen, HBO-studie en verschillende teamrollen). Elk jaar wordt een gezellig familiefeest gegeven voor alle collega's incl. partners en kinderen. Het is een groeiend bedrijf met veel uitdagingen in ons vakgebied.

Pluspunten

Groei in vakkundigheid door vele verpleegtechnische handelingen

Minpunten

Stressbestendigheid is must

Vacatures van Expertcare b.v.

Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Expertcare b.v.. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.7

• Expertcare b.v.