Logo van Expertcare b.v.
Expertcare b.v.
Bekijk alle reviews over Expertcare b.v.

Expertcare b.v.

Review over Expertcare b.v. van een medewerker

Altijd in ontwikkeling

*Expert Care is altijd in ontwikkeling en heeft de mogelijkheid tot doorgroeien in brede zin. Ze hebben intern opleidingen die je kunt volgen en cursussen. *Expert Care kijkt naar de kwaliteit van het individu, waardoor je uit kan dragen binnen je team waar je goed in bent. *Bij Expert Care werk je veel alleen maar ook in groepsverband, door zelfsturende teams moet je creatief en flexibel zijn. *Sinds 2016 heeft ExpertCare de 3 Villa's onder hun naam. Er is een 4de Villa bijgekomen in Vleuten. Hierin word gespecialiseerde kindzorg verleend. Dit is een grote ontwikkeling binnen de organisatie.

Pluspunten

Veel doorgroei mogelijkheden voor verpleegkundigen

Minpunten

Veel onregelmatigheid en aangepaste roosters

Bekijk alle reviews over 7

Zelfde functieZelfde locatie

Zorg dat je met een warm hart en vol passie geeft voor mij in de Villa binnen een geweldig team!

Ik werk nu 3 jaar bij ExperTcare in 1 van de Villa’s en draag de zorg een voor de chronisch zieke en enstig zieke kinderen een warm hart toe. Ik heb zelf gezondheidsklachten gehad en mega opgevangen door een super team zowel in de Villa als ExperTcare. Ik ben begonnen als verpleegkundige niveau 4 en had als droom om nog meer te leren & te groeien. Ik kreeg de kans om te gaan verder te leren en momenteel bezig met de opleiding tot kinder verpleegkundige niveau 6. Super veel uitdaging, pittig maar zo fijn om nu meer diepgang in je werk te kunnen leggen.

Pluspunten

Ontzettend veel groeimogelijkheden & en een geweldig team wat samen wil groeien

Minpunten

Meer groeimogelijkheden als team dmv teambuilding en intervisie

fantastisch werkomgeving met leuke collega's

Ik werk sinds bijna een jaar voor Expert Care en ik ben erg tevreden. Elke dag is anders en daarnaasr heb je mogelijkheid om veel te leren en jezelf te ontwikkelen. Ze bieden de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen. Je kan binnen het bedrijf de kinderaantekening halen. Het werken met de kinderen geeft je elke dat iets speciaal. De bedrijf cultuur is goed, er is altijd iemand om je te luisteren of om je te helpen.

Uitstekende organisatie met hart voor zowel cliënten als werknemers,waar gewerkt wordt in zelfsturende teams met aandacht voor elkaar.

Ik werk nu ruim een jaar bij ExperTCare en had niet gedacht dat het werk zó leuk zou zijn.De teams zijn zelfsturend met een grote vrijheid wb.indelen werkrooster,routes etc. en waar je bovendien door de werkgever in de gelegenheid gesteld wordt,allerlei opleidingen/certificaten etc.te halen. Het contact met de cliënten in de thuissituatie is anders dan bv in het ziekenhuis en dat maakt het werk voor mij heel erg leuk. Je werkt wel solistisch maar kunt altijd overleggen met een collega van je eigen of andere team.De drempels zijn i.i.g.heel laagdrempelig. Wat werkgever betreft kan ik kort en bondig zeggen dat ik het een uitstekende werkgever vind waar naar je geluisterd wordt en je allerlei mogelijkheden geboden wordt tot het volgen van bv een (bij)scholing dan wel opleiding.

Pluspunten

Mogelijkheid tot zelfontplooiing, korte lijnen met het management, jaarlijks een familiedag met aansluitend een heerlijk diner plus (muziek)band

Minpunten

Niet altijd een 8 urige werkdag
  • Expertcare b.v.
  • Altijd in ontwikkeling