Experis PEAK-IT

10: Experis PEAK-IT reviews van werknemers

Standaard werkdag

Goed bedrijf om kennis en ervaring op te doen. Voor het salaris hoef je het niet te doen. Doorgroeimogelijkheden zijn er, indien je richting een kant op wilt die ook voor hun gunstig is.

Geen prettige werkgever

Erg competitief en KPI gericht. Weinig aandacht voor de persoon.

Pluspunten

Lunch goed geregeld op kantoor

Minpunten

werk - privėbalans is echt niet goed

Leuk bedrijf om na je studie werkervaring op te doen.

Leuk bedrijf om na je studie werkervaring op te doen.

Leuke club mensen bij elkaar, altijd samen lunchen!

Veel samen op kantoor werken, acquisitie bellen, 1 dag per week buiten. IT Detachering en outsourcing

Fijne werkgever waar je echt iets aan hebt!

Een fijn bedrijf waar ik al binnen een half jaar doorgegroeid ben naar een andere functie. Ik krijg verschillende kansen aangeboden maar kan deze ook zelf ondernemen. Er is veel mogelijk om jezelf te ontplooien maar er is ook ruimte om fouten te maken, zolang je er maar van leert. Bij PEAK-IT zijn er veel momenten dat je met collega's iets onderneemt dat los staat van je werk. Denk hierbij een zomerse sporten, Olympics, dagje weg en natuurlijk de kick-off. Alleen dit is al een onderdeel om te kiezen voor PEAK-IT.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, coaching vanuit manager en fijne collega's

Minpunten

Geen, als je niet vanuit je passie dit werk wil doen dan ga je het lastig hebben

Na de interne opleiding niets meer gehoord.........................

Bij Peak in Rijswijk interne opleiding gevolgd en gehaald, daarna projectovereenkomst getekend maar na 4 maanden nog steeds niets gehoord van Peak !

Pluspunten

Minpunten

Geen communicatie met de recruiters

Goed bedrijf voor mensen die van structuur houden

Bedrijf is erg goed voor studenten die net van school komen. Structuur is (te) goed. Mogelijkheid tot certificaten behalen is fijn, maar niet meer uniek. Betrokkenheid is er weinig. Word niet altijd geluisterd naar je input en niet het idee dat je gewaardeerd word vanuit het bedrijf zelf, vanuit het project verschilt het. Daarnaast wel fijn dat je bonus krijgt bij het aanbrengen van een nieuwe collega. Elke 2 of 3 maanden een bedrijfsuitje in de buurt wat altijd goed geregeld is en leuk is om naar toe te gaan om je collega's even te spreken. Rijden van een lease auto is een redelijke kostenpost wanneer je dit ook privé doet, tenzij je voldoende certificaten hebt gehaald, dan word het goedkoper.

Pluspunten

Regelmatig bedrijfsuitjes, behalen van certificaten

Minpunten

Weinig betrokkenheid, dure lease auto

Een ontzettend goed bedrijf met veel mogelijkheden en begeleiding.

De mogelijkheden bij PEAK-IT zijn enorm. Ik ben als stagiair begonnen en ik ben nu nog werkzaam bij PEAK-IT. Zelfs na mijn stage periode is er ontzettend veel tijd en moeite genomen voor mij. De begeleiding is ontzettend goed en ik leer ontzettend veel van de medewerkers. De waardering voor het geleverde werk is enorm en ook het feit dat je geen nummertje bent in de organisatie maakt het erg fijn om bij PEAK-IT te werken. Ik hoop nog een lange tijd werkzaam te mogen zijn voor PEAK-IT. Ga vooral zo door! Jullie persoonlijke betrokkenheid is ontzettend goed. De werksfeer en bedrijfscultuur zijn ontzettend goed. Ook is de waardering voor medewerkers duidelijk aanwezig waardoor je wilt blijven presteren.

Pluspunten

Ontzettend veel doorgroeimogelijkheden, goede begeleiding, prettige werksfeer en aangename bedrijfscultuur!

Minpunten

Ik heb, hoe cliché het ook zal klinken, geen minpunten die zijn te linken aan PEAK-IT. Het is gewoon een top bedrijf om bij te werken!

Leuk bedrijf om voor te werken

Dynamische organisatie. Goede teamsfeer. Veel focus op het delen van successen en er worden veel leuke uitjes georganiseerd voor medewerkers.

Pluspunten

Dynamische organisatie, veel doorgroeimogelijkheden, successen delen, leuke uitjes, goede lunch

Commerciele werkomgeving

Taakomschrijving: (telefonische) acquisitie van nieuwe klanten, relatiebeheer, maken van een kwalitatieve match tussen aanvraag en beschikbaarheid, tariefbepaling, en begeleiding van medewerkers.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Experis PEAK-IT. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Experis PEAK-IT met

Reviews over Experis PEAK-IT per locatie