ExcellentFlex

11: ExcellentFlex reviews van werknemers

Goede werkgever, goede arbeidsvoorwaarden

Ik werk al meer dan 1 jaar voor dit bedrijf. Vanaf het begin is alles duidelijk geweest. Zij betalen op tijd en bij onduidelijkheden kan je altijd bij hun terecht en krijg je snel antwoord. Verder heb ik de mogelijkheid gekregen om een extra opleiding te volgen. Dat vond ik erg fijn. Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen sinds het begin.

Professionele werkgever en een top team!!

Hallo, ik werk momenteel een aantal maanden bij Excellent Flex met veel plezier en vreugde! Een top locatie met super collega's en management!😉

Pluspunten

Staan voor je klaar!

Minpunten

n.v.t.

Gezellige en ontspannen werksfeer!

Vanaf het moment dat ik contact had met Michel was het direct top. Het contact was snel, gemakkelijk en prettig. Voor mij was alles duidelijk en ook het contact met mijn werkplek was erg goed. Ik vond het prettig Michel tijdens mijn eerste week vroeg hoe het ging en of hij me nog ergens mee kon helpen. Ook het salaris, contract en alle andere praktische zaken verliepen duidelijk en soepel. De app werkte goed en vanuit het hoofdkantoor kreeg ik ook snel reactie op het moment dat ik een vraag had. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen negatieve feedback heb omdat alles zo snel en goed werd opgepakt en uitgevoerd.

Positief!

Hoewel de samenwerking tussen werk en het volgen van de opleiding (georganiseerd door EF) niet soepel liep (totaal niet), ben ik zeer tevreden over mijn werk voor ExcellentFlex. Bij een niet-handige plaatsing werd er naar mij geluisterd en mijn opties voorgelegd wat veranderen kan en waar ik hulp kan ontvangen. Alhoewel ik denk dat dit ook komt door de goede 'klik' die ik had met mijn werkgeefster.

Zeer vriendelijk, gezellig en professioneel bedrijf.

Ik werk nu 3 maanden met heel veel plezier voor excellentFlex. Het contact is altijd vriendelijk en gezellig. Iedereen weet daar wie je bent als je belt. Alle afspraken worden nagekomen en administratieve/financiële afhandeling verloopt netjes en soepel. Een bedrijf dat van mensen houdt en tegelijk intelligentie, emphatie en professionaliteit uitstraalt.

Pluspunten

Vriendelijkheid, zaken op orde, veel waardering, een kadobon of een kaartje voor je verjaardag. Ondersteuning. Korte lijnen.

Minpunten

Persoonlijke en professionele werkgever met kennis van het onderwijs

Ik ben gestart in de flexpool en van daaruit doorgestroomd in een langdurige vervanging. Na op veel verschillende scholen te hebben ingevallen, heb ik nu een leuke vervanging op een school die helemaal bij me past. Als leerkracht krijg ik de begeleiding als ik die nodig heb, zijn er korte lijntjes en krijg ik direct antwoord op mijn vragen. Bij het intake gesprek had ik al een prettig contact met de medewerkers, wat in de praktijk ook helemaal blijkt te kloppen.

Pluspunten

persoonlijk contact, flexibel, goede begeleiding, kennis van het onderwijs, mogelijkheden om je verder te ontwikkelen

dagelijks contact, prima salarisafhandeling, werk op maat

Ik heb een half jaar in de FlexPool gewerkt bij ExcellenfFlex Onderwijs als invalleerkracht. Ik heb in korte tijd op veel Haagse basisscholen gewerkt. Ik heb in korte tijd veel diverse scholen gezien. De ene Haagse basisschool is de andere niet. De lijntjes met ExcellentFlex zijn kort. Ik stond dagelijks in contact met de afdeling planning en ik wist op tijd waar ik zou gaan werken. Het salaris werd altijd op tijd gestort.

Pluspunten

persoonlijk contact

Minpunten

Echte specialist in het onderwijs! Fijn bureau om voor te werken

Tijdens de intake wordt er echt naar je geluisterd. Je kunt kiezen uit vele vacatures op verschillende scholen, van dorpsschool tot een stadsschool ect. Er is snel een match gemaakt en er wordt tijd genomen om de functie en school toe te lichten. Tijdens je contract wordt je begeleid en als daar behoefte aan is gecoacht. Je kunt ook kiezen uit diverse relevante trainingen en cursussen. Je contract is snel in orde gemaakt en het salaris wordt maandelijks correct aan je overgemaakt. Bij vragen wordt je snel en vriendelijk geholpen door de backoffice en planning. Kortom een fijn en persoonlijk bureau.

Pluspunten

Persoonlijk, aandacht, perfecte match, flexibel, klantgericht en snel

Minpunten

Bij ExcellentFlex doen ze meer dan ze beloven.

Bij ExcellentFlex werken mensen die zelf voor de klas hebben gestaan of anderszins voor het (primair) onderwijs hebben gewerkt. Dat is een enorme verademing. Ze luisteren oprecht, stellen de juiste vragen, weten heel veel van het primair onderwijs en alle scholen waarvoor ze werken en weten daardoor een goede match te maken. Wat fijn! En als je een vraag stelt, krijg je altijd dezelfde dag een antwoord. Je krijgt het salaris conform de CAO PO, dag van de leeraar en eindejaarsuitkering. Ook dat was een positieve verrassing.

Pluspunten

Persoonlijk, oprecht, betrouwbaar, snel en informeel.

Minpunten

Kan ze nog niet bedenken.

Persoonlijk contact, komen afspraken na en alles is goed geregeld.

Prettige werkgever en samenwerking! Ik werk hier met veel plezier. Er wordt echt rekening gehouden met mijn wensen en ik kan altijd bij ze terecht met al mijn vragen.

Persoonlijk, betrokken, passend werk, aandacht, fijne tips en trainingen

Ik werk alweer meer dan een jaar met veel plezier voor ExcellentFlex. Eerst heb ik in de flexpool gewerkt waar ik veel ervaring heb opgedaan. Het contact met de planners was erg goed en alles ging in overleg op dagen dat ik mij beschikbaar stelde. ExcellentFlex had altijd voldoende werk voor mij binnen de gewenste groepen. Sinds augustus werk ik nu op een vaste groep 6 in Den Haag en ben ik gedetacheerd. ExcellentFlex is een fijne werkgever; ze denken mee en bieden ook fijne trainingen en opleidingen aan. Op verzoek staan ze altijd voor mij klaar, ze betalen op tijd mijn salaris zonder dat ik er naar om hoef te kijken en komen geregeld met leuke tips en lesideeën. Kortom, ik ben erg tevreden.

Pluspunten

persoonlijk, betrokken, komen afspraken na, bieden ook de eindejaarsuitkering en dag van de leraar en betalen meeste vakanties door.

Minpunten

Geen minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ExcellentFlex. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• ExcellentFlex