Logo van Exact personeelsintermediair
Exact personeelsintermediair

Reviews voor Business Manager (m/v) bij Exact personeelsintermediair

1 review gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 4 reviews

Geweldig werkgever waar iedereen er toe doet!

Ik werk alweer 9 jaar met heel veel plezier bij Exact. Als consultant ooit begonnen en alle kansen en mogelijkheden gekregen om mijn ambities waar te maken en door te groeien. Het vakgebied blijft daardoor uitdagend en omdat we een relatief kleine speler zijn, kun je veel zelf oppakken/ontdekken en krijg je veel vrijheid in je rol Wat Exact voor mij typeert: - Warme club mensen die samen succesvol willen zijn - Platte organisatie met zelfsturende teams; iedereen doet er toe en wordt op zijn kracht ingezet - Open en transparante communicatie maar wel recht door zee Maar bovenal werken we met veel gezelligheid keihard aan onze doelstellingen. Work hard, play hard wordt extra ondersteund door leuke etentjes & uitjes, waarin Exact echt een geweldig werkgever is. De waardering vanuit directie is dan ook altijd voelbaar.

Pluspunten

Zelfsturende teams, mooie portefeuille aan opdrachtgevers, fijne werksfeer en hechte teams

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Exact personeelsintermediair. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Exact personeelsintermediair gesorteerd op locatie