Eventure

18: Eventure reviews van werknemers

18 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 20 reviews

Gezellige doch efficiente manier van werken

De dag begint rustig met briefing vanuit Eventure, en daarna briefing van het barhoofd. Dan worden de functies verdeelt en gaat iedereen aan de slag om zijn of haar werkplek in te richten. Mijn ervaring en functie lag vaak binnen het runnen (bevoorraden) en tappen van bier. Geen enkele dag was hetzelfde, en je leert veel mensen kennen!

Ik heb met leuke mensen gewerkt en heb een leuke tijd gehad! Ik heb er niet heel lang gewerkt.

Ik vind het een fijne werkgever en het is goed betaald. Veel studenten werken bij dit bedrijf en verdienen zo

Werken bij Eventure

Het werken bij Eventure ik heb het daar heel erg naar mijn zin gehad onlangs ik mijn baan wel moest opgeven omdat ik een ziekte heb wat groffige taal is.

Pluspunten

Vriendelijk naar Collega's

Minpunten

Te weinig Pauze

Verplicht onbetaald uitgelokt op het terein zijn

Dit bedrijf klokt je uit als het rustig is, dwingt je naast de bar te blijven achter voor soms uren. Je mag niet weg maar krijgt niet betaald. Om je dan weer in te klokken als het druk is. Je moet direct weer in kunnen springen. Ongehoord en illegaal. Helaas kan het de dienst die over arbeidstijdenwet gaat het niet schelen dus gaat eventure mooi door. Je moet 12 uur lang achter naast de bar zitten, werkt met tussentijd in totaal 4 uur en krijgt dus misschien 30 euro voor 12 uren op dienst staan. Ingepland is betalen of vrij laten, niet wat zij doen

Leuke werksfeer

Leuke werksfeer. Bieden de mogelijkheid aan om zonder ervaring binnen te stromen

Leuk werk, veel leuke jonge teams. Management is echter soms belachelijk slecht. Ze beloven je dat je bijvoorbeeld van 12 tot 8 moet werken, maar ik heb vaak genoeg diensten gehad van 12 tot half 4 's nachts. En dan nog moest ik echt vragen om te kunnen stoppen. Veel barhoofden (teamleiders) trekken overduidelijk andere collega's voor en kijken totaal niet om naar hoeveel uur je er al op hebt zitten op een dag. Ik heb er maar 1 ontmoet die zelf ook hard werkte, ontzettend gezellig was en waar we echt met plezier naartoe gingen. De rest heeft vaak weinig oog voor werk en hun personeel.

Pluspunten

Leuk werk, leuke festivals en veel uren maken.

Minpunten

Vaak moet je veel langer doorwerken verwacht, je kunt soms slechte barhoofden(teamleiders) treffen.

werken op festivals

het werk is heel leuk en het personeel word over het algemeen goed behandeld

Pluspunten

eten en drinken op het terrein, reis wordt betaald

Minpunten

lange werkdagen en hard werken

Werkdag

Je begint met vervoer vanuit Eventure vanuit station Nijmegen waarbi je naar de locatie wordt gebracht. Lunch wordt verzorgd zowel als de terugreis. Ook krijg je voldoende pauze en heb je leuke collega's en gratis festivals

Pluspunten

Festivals, gratis lunch, gratis vervoer

Minpunten

werkdagen van ong. 12 uur

Goed bedrijf. Altijd veel te doen en altijd goed geregeld.

Altijd een feestje !

Super werkgever, alles word altijd goed geregeld ! Iedereen heeft een klik, Want je deelt allemaal wel iets wat je leuk vind. je kunt je geheel flexibel inplannen. Werken wanneer je wilt.

Fijne werkgever

Fijn uitzendbureau, zeer flexibel en hield vaak rekening met eigen voorkeuren van de medewerkers.

Evenementen Horeca

Hard werken, Leuke collega's en geweldige werkomgeving.

Heerlijke baan met leuke collega's

Voor mij was dit een perfecte baan. Je ging grote festivals af en leerde veel mensen kennen. Door te doen leer je het beste, dat is een beetje de aanpak van Eventure bij mij geweest. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen.

Pluspunten

Gratis naar grote festivals

Minpunten

Geen reiskosten vergoeding

gezelligheid op festivals

Iedere keer dat je werkt ontmoet je nieuwe mensen. Je werkt op festivals en maakt van alles mee.

leuk

leuk en gezellig maar hard werken vor eigenlijk niet heel veel euros

Super gezellige baan.

Als je op evenementen werkt heb je meer contact met de mensen dan bij andere baantjes. ook maak je op een werkdag meer mee als bij andere bedrijven.

Gezellig en leuk werk

Leuk werk, verdiend alleen niet heel goed.en alleen in het festivalseizoen

Een erg goed bedrijf om bij te verdienen, zelfs naast je vaste baan.

Je wordt niet als nummer behandeld, je wordt persoonlijk aangesproken en je wordt gerespecteerd. Je kunt een hoop werken als je wilt en kunt ook doorgroeien. De collega's zijn allemaal erg prettig om mee te mogen werken en je komt op grote evenementen nog eens backstage.

Pluspunten

Afreizen van het land naar grote muziek evenementen.

Minpunten

Reisuren worden niet vergoed.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Eventure. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Eventure gesorteerd op locatie

• Eventure