Evean

Reviews voor Evean in Zaandam

Ik heb in een thuiszorg team gewerkt, waarbij ik als vaste invalkracht (+met gewoon een contract) in het team stond. ik werd vaak ingezet voor spoeddiensten en het voelde aan of het altijd lekker makkelijk was dat ik nog op school zat. Ik vind het jammer dat evean mij niet meer uren heeft aangeboden in een contact, wanneer ik daarom vroeg. Dit ook omdat ik elke maand meer dan 50 overuren maakte. Uiteindelijk verliep mijn contract en heb ik ook geen verlenging van contact aangevraagd.
Pluspunten
Leuke teams
Minpunten
Lange werkdagen
Je leert goed zelfstandig dingen op te lossen omdat je alleen werkt in de thuissituatie, vooral het contact met de cliënten heb ik als positief ervaren. Ik ben in mijn functie o.a verantwoordelijk voor de zorgcoördinatie en verpleegtechnische handelingen bij de cliënten thuis.
.door sluiting verpleeg/verzorg huizen weinig werk als flex oproep kracht.
Pluspunten
dankbaar werk
Minpunten
als flex medewerker weinig uren
Prima verzorgingstehuis. Goede werksfeer. Cliënten zijn prima.
Pluspunten
Cliënten
Elke dag is anders aangezien ik maar twee dagen in de week vrijwilligerswerk doe (woensdag/vrijdag ochtend). De bewoners komen en gaan op de afdeling. Wat ik geleerd heb is hoe ik de bewoners kan helpen met aandacht en door begeleiding. Het moeilijkste is het inschatten van de bewoners, wat hebben ze nodig of juist niet. En toch is dit ook het leukste van het werk als vrijwilliger om nuttig bezig te zijn.
Pluspunten
de saamhorigheid op de afdeling
Leuke tijd tot de reorganisatie.Fijne werkplekken gekregen bij leuke mensen.Goed contact met leidinggevende