Evean

Reviews voor Evean in Purmerend

Een bedrijf wat mij enorm veel kansen heeft gegeven, een fijne sfeer. Soms wat stroperige organisatie.
Productieve en gezellige werkomgeving met veel zelfstandigheid.
Uitdagende managementfunctie binnen een grote zorgorganisatie. Fijne collega's en duurzame bedrijfsvoering.
Afwisselend werk in de thuiszorg en in de verzorgings huizen. Is vooral in Noord Holland bekend door de vele locaties. Werken binnen deze organisatie is afwisselend, dankbaar maar ook helaas als Verzorgende een beroep wat onderschat word. Binnen het secretariaat zijn er veel verschillende werkzaamheden en wordt er in een open en prettige werksfeer gewerkt.
Pluspunten
Een organisatie waar je de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen
Bij evean heb ik de opleiding voor verz C gedaan, leuke collega,s en ook in stageperiodes goed begeleidt. Kort na het halen van mijn diploma ben ik verhuisd en kwam ik dus in purmerend terecht. Zorg verlenen doe je samen, vanaf moment plannen tot het dichttrekken van de deur na de zorg. De communicatie tussen planning en collega,s in de wijk was ronduit slecht, in ruim twee jaar heb ik veel gezworven door heel purmerend maar ook de buitengebieden en voor mij voelde het alsof ik het hele clientenbestand kende, dit heb ik nooit prettig gevonden, zowel niet voor de client als voor mijzelf. Je krijgt zo niet de ruimte om je optimaal te verdiepen in..............maar ook door communicatieproblemen met de planning waardoor je nogal voor onverwachte situaties komt te staan, een van de ergste die ik ben tegen gekomen was dat iemand de dag ervoor was overleden...........uiteindelijk heb ik mijn ontslag ingediend. Het werken op een afdeling was daarentegen weer een fijne ervaring, je werkt met elkaar, er werd bijna dagelijks geevalueerd waardoor je de kans krijgt om het een en ander kwijt te kunnen.
Pluspunten
Ondanks de hoge druk op een verpleegafdeling, het samen doen was voor mij een heel groot pluspunt
Minpunten
overal zijn er wel minpunten te bedenken zolang je er maar samen uit komt
Een fijne werkplek, door de verschillende werkzaamheden en het contact met de medewerkers was elk dag anders.
Pluspunten
Gemoedelijke sfeer
Minpunten
De vele reorganisaties in de zorg
altijd met veel plezier bij evean gewerkt. contact met collega's en leidinggevende als zeer prettig ervaren.
Pluspunten
veel contact met onderlinge afdelingen
Minpunten
wordt nu erg groot