Eurofins

Eurofins Reviews

79 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.753 reviews

Belofte maakt schuld.

Helaas kan ik bevestigen dat er gediscrimineerd wordt op de werkvloer bij Eurofins. Ditmaal ging het niet om racisme maar om een homofobe assistent manager. De directie heeft ditmaal naar mijn inziens niet hard genoeg ingegrepen, en het beloofde zero tolerance beleid is uiteindelijk veranderd in "iedereen verdiend een tweede (of derde) kans". Dit komt voornamelijk door de vriendjespolitiek die heerst bij Eurofins.Afgezien daarvan heb ik een leuke tijd gehad met de beste colega's van de hele wereld.

Pluspunten

Leuke collega's.

Minpunten

Homofobie op de werkvloer, beloftes worden niet nagekomen.

Leuke ervaring

Leuke job waarbij je veel zelfstandig werkt en genoeg uitdagingen krijgt. Het overwerken vond ik iets minder. Manager was hulpvaardig en leerde je bij waar nodig. Jammer dat ik langdurig ziek werd en logischerwijs mijn contract niet werd verlengd. Mocht ik ooit weer de oude worden zou ik zeker weer solliciteren. Dank jullie wel Eurofins voor deze ervaring.

Gezellig bedrijf!

Er zit veel variatie in de groep koeriers bij Eurofins Logistics. Dit maakt het wel gezellig omdat je zoveel verschillende soorten mensen om je heen hebt. Daarnaast zijn het lange dagen maar het is heerlijk om zoveel vrijheid te hebben wanneer je zelfstandig je rit rijd. Ik ben zelf een andere uitdaging aangegaan maar zal mijn tijd hier nooit vergeten. Ik sluit ook zeker niet uit om ooit weer terug te keren :)

Nice Colleagues. Work life Balance

You will be getting all support you need from your Manager. They are listening to you. You will get nice training budget which you can use for your professional as well as personal development.

Harde leerschool

Als je op zoek bent naar meer verantwoordelijkheid dan ben je hier aan het goede adres. Echter compenseren in mijn ogen erg slecht ten opzichte van de werkdruk.

Pluspunten

Collega’s

Minpunten

Werkdruk

Vooruitstrevend en uitdagende werkomgeving

Professionele, hardwerkend bedrijf met gemotiveerd personeel. Doorgroeimogelijkheden zijn er altijd & opmerkingen tot verbeteringen zijn welkom en worden zelfs aangemoedigd.

Geen bonus, geen 13de maand, geen winstdeling en al helemaal geen CAO of wat dan ook wat erop lijkt.

They lie even before you get the job. Wat kan ik nog meer zeggen, de leugens begint al bij hun vacatures. Dan weet je al hoelaat het is. Al hoewel ik de vrijheid in werktijden erg waardeert. Je directe collega zijn even hard werkend. Maar als je al hun horror verhalen moet aanhoren, van 1.5, 5, 10 en zelf van collega's die daar al meer dan 20 jaar werken. De directies die de werknemers niet eens een zakcentje gunnen. Tijd voor tijd opsparen, ga je gang, maar opnemen, ho maar, daar is het te druk voor. Er word van alle kanten dingen verzonnen om jou niet naar een hogere schaal tezetten. Ook al heb je de juiste diploma, werkervaring van 5, 10 en zelf met 20+ jaar. Geen CAO geen problemen toch, ze hebben vast iets vergelijkbaar of iets beter. Nee!! Voor 8+jaar is er geen inflatie correctie, willen ze ook niet. Krijgt je niet. Daarom is er sins begint april 2022 nu een staking gaande. Wees dus voorbereid om keihard tewerken voor een werkgever die hun werknemers uitbuit voor hun eigen management bonus.

Pluspunten

Lieve directe collega, redelijke vrijheid qua werktijden, vakantie geld

Minpunten

Verder geen enkel bonussen, geen CAO, hele moeilijke doorgroei mogelijkheid. Zwaar, stresvol en vaak werk je met en in een gevaarlijke omgeving. Werkspullen vallen uit elkaar, werken niet nabehoren, lopen vast. Je moet smeken om iets gemaakt tehebben of te vervangen zodat je kan werken, zodat ze meer winst kunnen draaien.

Vriendjes politiek cultuur

Het is zoals bij meerdere bedrijven en dat is als in goede ogen bent bij iemand dan is goed voor jou en dat heeft,helaas, niks te maken hoe hard je werkt en het fait dat je altijd op tijd komt of dat je altijd klaar staat om over te werken. Niks is belangrijk als je naar goed bent met de manager. Verder kwamen zij beloftes niet na. Gezegd dat wij verzekerd zijn en mogen blijven tot mei en toch eerder ontslagen. Geen waardering gezien.

Pluspunten

Af en toe hapjes en broodjes

Minpunten

Werksfeer en geen waardering

Gezellige collega,s

Goede salaris Luistert naar personeelGoede werksfeer Kans om hogerop te komen.

Pluspunten

Variatie in werk

Minpunten

Ploegendienst voor als je het niet gewend bent

Leuke mensen

Fijne collega’s. Werkdruk veel te hoog. Wel doorgroeimogelijkheden

Hoge werkdruk zonder of extreem korte pauze en geen oog voor de medewerkers!

De werkdruk voor een koerier ligt heel hoog bij dit bedrijf. Op contract staat vermeldt dat je pauze krijgt, echter is dit niet het geval. De planning houdt absoluut geen rekening met de koeriers. Enkele klanten maken zich schuldig aan discriminerend gedrag. Ik zou een ieder absoluut afraden om hier te gaan werken!

Pluspunten

Minpunten

Alles

Bedrijf met veel groei mogelijkheden

Als je wil en het laat zien kan je je prima ontwikkelen binnen eurofins. Hard werken moet je liggen, kan je dit dan volop kansen.

Kort samengevat: respectloze leiding. Onvelige werkplaats. Hier draait het niet om mensen maar sec productie

Respectloze leidinggevenden. Eigenlijk zou een uitzendbureau niet mogen meewerken aan de werving van nieuw personeel bij disfunctionele bedrijven. De mate van uitbuiting is echt ongehoord. Heel jammer dat er anno 2022 nog op zo’n manier wordt gewerkt.

Ambitie en groei!

Super succesvol bedrijf, leuke cultuur, heel veel groeimogelijkheden. Competitief tov concurrentie, altijd streven naar het hoogst haalbare moet bij je passen. Grote mate van diversiteit en inclusiviteit. Ambitieuze CO2 doelstellingen. Altijd ruimte voor ideeën, niet corporate en log.

Lab Assistent COVID-19

Een goed salaris is dan ook het enige positieve.Leidinggevenden denigreren donkere werknemers en weten deze op systematische wijze weg te pesten. Op je eerste dag een negatieve beoordeling geven zodat je al een achterstand oploopt. Nog nooit zulke geestelijk zieke leidinggevenden meegemaakt. Kunnen niet tegen mensen met zelfrespect, meteen proberen ze je met de grond gelijk te maken.COVID-19 trekt denk ik ook de 'juiste' personen aan hier.Veel , vooral donkere werknemers, klagen over de blanke onderdrukkende leidinggeven maar durven niets te zeggen. Uitzendbureaus die personeel leveren voor dit bedrijf weten wat er gaande is maar gaan je dat niet vertellen. Ze spannen je voor hun karretje.

Pluspunten

Salaris

Minpunten

Zieke werksfeer

Officiële reactie van Eurofins

24 december 2021
Eurofins betreurt dit ten zeerste en heeft recent correctieve maatregelen getroffen die verband zouden kunnen houden met dit voorval.Wij streven als organisatie naar een divers en inclusief personeelsbeleid en hechten veel waarde aan een veilige werkomgeving. Wij zouden graag met jou in contact treden, om te bespreken of dit inderdaad over dezelfde situatie gaat.Mocht jij behoefte hebben aan een gesprek hierover, is het HR team in Rijswijk hiervoor beschikbaar.

Leuke collega’s

Ze geven niks om wie je bent ze zien je daar als een cijfer heel jammer voor het werk wat je doet. Het enige Leuke wat er is zijn de gezellige collega’s en dat is het dan wel.

Pluspunten

Vakantie geld

Minpunten

Werkdruk, slecht salaris en veel overwerken

Verhouding werk en privé is ver te zoeken

Management denk alleen maar in cijfers niet aan de mensen

Pluspunten

Directe collega’s

Gezellig en productief team

Open Cultuur, leuke collega's, eigen verantwoordelijkeheid

Uitdagende en collegiale werksfeer

Het is afwisselnd werk waar veel ruimte is voor eigen inbreng en waar samenwerking tussen collega's en afdelingen voorop staat.

Pluspunten

collegiaal, pretige werksfeer, fijne werkomgeving, flexibiliteit

Minpunten

soms erg druk

Prettige werkgever met een goede sfeer

Heb tot op heden een prettige werkervaring bij Eurofins, leuke collega's en een goede werksfeer.

Gezelllige werkomgeving en doorgroeimogelijkheden

Het bedrijf bestaat uit medwerkers van diverse achtergronden en leeftijden. Gezien deze diversiteit wordt er door de mangement ook rekening gehouden met o.a kolfruimtes, gebed ruimtes en verse fruit elke week. Als er in ploegendiensten gewerkt wordt is teamwork erg belangrijk, maar tegelijkertijd wordt er veel zelfstandigheid vereist. Over het algemeen, een sfeervol bedrijf die jongeren ook de kans biedt om werkervaring op te doen.

Pluspunten

gratis fruit

Minpunten

irreguliere tijden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Eurofins. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Eurofins met

Meer informatie over Eurofins in populaire locaties

• Eurofins