Euro Planit Personeelsdiensten

Euro Planit Personeelsdiensten Reviews

ik ben erg fijn geholpen door Sander Derksen. Geeft een eerlijk en oprecht advies. Ook is hij erg betrokken en benadrukt je positieve kanten.
Minpunten
Onproffesioneel en onervaren personeel. Geen structuur, waardeloze mentaliteit. Leidinggevende wil personeel wat aansluit bij haar ideaal, ze wil vriendjes worden zeg maar, past dat niet pest ze je weg.!
Minpunten
Veel
Inmiddels werk ik 4 jaar bij Euro Planit. Een fijn bedrijf, met betrokken en ervaren medewerkers. De lijnen zijn kort en er kan snel worden geschakeld. Met de juiste inzet heb je een uitstekende werkgever aan Euro Planit!
Op dit moment ben ik precies 4 jaar werkzaam bij Euro Planit, Waar ik elke dag nog met plezier naar het werk toe rij. Euro Planit is een informele organisatie, die mee gaat met de tijd. We hebben een leuke club enthousiaste collega's die er elke dag weer een mooie dag van maken. Samen gaan voor het beste resultaat van de dag. Trots dat ik voor deze organisatie mag werken.
Een keer benaderd grote mond gekregen van medewerker. Duidelijk verhaal uitgelegd en hoofdkantoor melding gedaan. En ze laten je niet uitpraten erg onbeschoft Vervolgens tweede keer word je weer benaderd dus cominicatie is er niet. Erg jammer de verhalen gaan ook ze regelen dingen slecht dat blijkt nu wel. Voor mij ervaring zeg ik. Slecht
Pluspunten
Niet
Minpunten
Veel
Ik werk 7 jaar bij Euro Planit Personeelsdiensten. Een prettig, middelgroot bedrijf met leuke en enthousiaste collega's. Een bedrijf waar ruimte is voor eigen initiatief, waar je verantwoordelijkheid neemt en krijgt en waar de lijnen kort zijn. De bedrijfscultuur is open, informeel en ambitieus. Een werkdag is (bijna) altijd druk want je plant je eigen agenda. Maar er wordt ook tijd vrijgemaakt voor bijvoorbeeld samen lunchen (wanneer het kan), het vieren van successen en leren van elkaar en onze klanten. Bijvoorbeeld door het vormen van projectgroepen, mensen in te zetten in hun kracht en samen de organisatie naar een hoger niveau te brengen. Het volgen van cursussen, opleidingen of het bijwonen van evenementen die relevant zijn voor het vakgebied en voor jou als persoon horen daarbij. En bovenal plezier in je werk, dat is heel belangrijk!
Pluspunten
Persoonlijk, goede sfeer, fijne werkgever
Minpunten
Er zijn altijd wel puntjes, maar deze zijn bespreekbaar en op te lossen
Ik raad het ten zeerste af, ze ontsloegen mensen om heel weinig reden, één persoon in het bijzonder werd ontslagen omdat ze 4 dagen ziek was geworden in één jaar en ze zeiden dat het te veel was.
Pluspunten
Employment agency
Minpunten
mistreated employees
Houd rekening met al mijn wensen, goed te overleggen Prettige colega's Het leukste vind ik het inpakken op de Highcare (vegetarische) afdeling Word zo veel mogelijk ingeplant
Pluspunten
Na 6 maanden kan je gewoon door blijven werken in tegenstelling met andere uitzendbureau's
Het uitzendbureau heb ik als prettig ervaren ze nemen de tijd voor jou en zijn vaak snel met het inplannen wanneer je werkt. Ook zijn ze erg vriendelijk. Wat ik wel als minder heb ervaren is toen ik moest werken bij de productie dan werd er wel veel op je gemopperd terwijl je gewoon je best deed. gelukkig was dit alleen wanneer er veel drukte was binnen het bedrijf.
Pluspunten
erg behulpzaam
Minpunten
Ik werk al een tijdje via Europlanit, ze willen je altijd helpen en supporten wat super fijn,ze staan altijd voor je klaar als je bijvoorbeeld ziek bent ect. Ik heb het werken via Europlanit als zeer prettig ervaren top!
Pluspunten
Duidelijk, en altijd willen ze je helpen.
Minpunten
Soms is er onduidelijk heid geweest over de beschikbaarheid, uiteraard is dit wel opgelost.
Europlanit is een van de beste uitzendbureaus die ik ken. Ze zijn heel klantvriendelijk, hulpzaam en een top team om mee samen te werken.
EuroPlanit heeft in mijn geval, altijd werk gehad voor mij. Het contact met de recruiters is altijd een dikke plus. Zeker weten een van de beste uitzendbureaus die Nederland rijk is.
Pluspunten
Alleen maar pluspunten.
Minpunten
Geen minpunten.
Ik ben sinds november 2016 werkzaam bij Europlanit. Ze denken goed mee met de werknemers, ik werk met plezier voor deze uitzendbureau. Ook de communicatie onderlings naar de werknemers is goed geregeld. En goed bereikbaar. Ik hoop dat ik nog heel lang voor ze mag werken.
Pluspunten
Alles nog niets negatiefs tegen gekomen.
De consultants bij Euro Planit zijn betrokken en zijn erg betrokken.
Pluspunten
Proffesionele consultants !
Minpunten
Kan er geen bedenken
Graag gewerkt via Europlanit ,klasse mensen aan het werk en duidelijkheid en betrokkenheid .Europlanit is zeker aan te bevelen als tussenpersoon, ze hebben mij in ieder geval goed uit de brand geholpen ! Ben hier dan ook zeer dankbaar voor !
Pluspunten
Alleen maar positief !
Minpunten
Het werken via Euro Planit heb ik als prettig ervaren. Goede ondersteuning en support, denken goed mee en helpen waar nodig. Leuke mensen en een goede werksfeer.
Pluspunten
Goede ondersteuning en support