Logo van Eurest
Eurest

Eurest Reviews

86 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.612 reviews

Gezellige omgeving, leuke collega’s

Sinds Corona is alles veranderd, helaas zijn de werkzaamheden niet meer zoals voorheen. Hopelijk komt dat gauw weer

Pluspunten

Soms gratis lunch

Gezellige werkomgeving, ruimte voor creativiteit en ontwikkeling.

Door een overnamen van sodexo bij eurest terecht gekomen. Begonnen als medewerker en in 17 jaar doorgegroeid naar manager b. Helaas nu door corona werkloos. Maar ik heb echt met veel plezier bij eurest gewerkt. Als jij je inzet positief bent en flexibel bent en mee wil groeien dan kan je ver komen bij eurest. Het is geven en nemen. Zelfs in de iets mindere periodes kon ik op mijn collega's en leidinggevende rekenen. Ik heb er veel geleerd en kijk met een warm gevoel terug aan mijn tijd bij eurest. Het is een groot bedrijf maar voor mij voelde het als een familie. Wat je geeft krijg je vaak ook terug !

Pluspunten

Catering cao, adv dagen. Salaris altijd op tijd, goeie lunch, reiskosten.

Never nooit meer

Dat zijn geen collega's maar gevaarlijke slangen.En de leidinggevende zijn helemaal erg, laten zich leiden door geklets van de werknemers, zeer professioneel....

Hard voor weinig

Keihard werken ,wat niet erg is maar geen waardering.Collega's bleven nooit lang ,werden makkelijk ontslagen manager zat heel de dag met zijn reet in kantoor.

Pluspunten

Lunch korting, was wel lekker eten.

Minpunten

Hard werken, veel schoonmaken .De spoelkeuken leek wel een sauna.a

Prima werksfeer, mooi bedrijf

Met veel plezier gewerkt, goede sfeer, voldoende belangstelling vanuit het hoofdkantoor

Pluspunten

Goed werk

Minpunten

Laag betaald voor fysiek zwaar werk

Geen fijne sfeer

Ik heb bij Eurest bij het kadaster gewerkt en in het begin leek het een fantastische baan, maar naar de hand kwam de aap uit de mouw. Alles werd gecontroleerd en ik deed steeds heeeeel erg mijn best, maar op een gegeven moment had ik het idee dat niemand kon voldoen aan Hun toren hoge eisen. Ik werd ziek van de stress en het heeft mij twee jaar gekost om ervan bij te komen. Zelfs in mijn ziekte werd ik nog lastig gevallen of ik niet even een kopje koffie kon komen drinken.

Pluspunten

Lijkt leuk

Minpunten

Teveel stress

een fijne werkomgeving en werksweer.

eurest heeft verschillende locaties dus het is moeilijk om een oordeel te trekken of het een of het een fijne werkgever is. ik heb maar op een locatie gestaan voor hun en dat was prettig werken.

Er word veel beloofd bij de sollicitatie meer uren opleidings/ doorgroei mogelijkheden geen van allen waar. Je krijgt totaal geen waardering. Je word zo maar ingedeeld zonder enig overleg. Contract van 14 uur en dan word er maar verwacht dat je de hele week beschikbaar bent. Je word niet gehoord mailen, appen degene aanspreken je krijgt gewoon niet eens een reactie Keihard werken, stressvol, moet achter je geld aangaan, goed je uren bijhouden. Lelijke goedkope kleding en is niet werkbaar.en schoenen kom op witte blouses in de catering niet te doen.

Pluspunten

Weinig

Minpunten

Veel zie hierboven

Weet niet meer

Heb er even gewerkt .maar ivm operatie kreeg ik geen verlengin .en heb ander werk gezocht

Ik heb altijd met plezier gewerkt

Ik vond het leuk en plezierig. Ik vind het leuk om met mensen in contact te komen..ook kan ik goed alleen werken.

Vacatures van Eurest

Meer vacatures

Eurest is prijsvechter in de markt. Hierdoor is er weinig aandacht voor kwaliteit van de catering en het welzijn van de medewerkers.

Mijn ervaring als manager van een grote locatie is dat het Eurest maar om Ă©Ă©n ding te doen is, namelijk productiviteit ( lees geld )! De werkdruk voor de medewerkers is beduidend te hoog en het hoger management heeft daar geen oor naar!

Pluspunten

Het is eenvoudig om daar een baan te krijgen. De communicatie is redelijk informeel.

Minpunten

Te hoge werkdruk en weinig oog voor welzijn medewerkers.

het was altijd gezellig

ik ben weg gegaan van eurest om dar ik ben beginnen met mij eigen zak (cafetaria uithoorn)

gezellige werkomgeving

Top om daar te werken leuke collegae en fijne teamleider. weekenden en feestdagen vrij. Alles is best bespreekbaar.

Catering banqueting

Leuke collega's. Zeer hoge werkdruk voor weinig salaris. Het.personeel wordt totaal niet beloond voor het vele werk wa t je doet. Eurest nee nooit meer

Pluspunten

Leuke collega"s

Minpunten

Heel hard werken voor weinig geld.

Rot bedrijf Terneuzen

Ze gaan met je om alsof je een hond bent. Zelfs het management team praat achter je rug en ze doen in je gezicht lief. Ook trekken ze mensen voor. Je moet hard werken maar word er niet voor beloond. Je krijgt zelfs geen compliment ervoor in de plaats. Doorgroeien kan ook niet. Ga zeker niet als uitzendkracht bij dit bedrijf werken zodra ze vaste krachten hebben lig je buiten. Er is ook geen leuke werksfeer alle collega’s hebben ruzie en ook met de leidinggevende.

Pluspunten

Niks

Minpunten

Ja kapot werken voor een zeer laag inkomen.

catering medewerker

hoi ik ben Ofelia ik heb bij Eures gewerk als catering medewerker door die bedrijft ik heb heel veel geleert. dat was mooie ervaring , dat ik heb geleert luxe broodjes klaar maken , salades , frituren , soep klaarmaken oppruimen , schoonmaken verkopen afwassen , ,van deze leuke baan ik weet dat ik kant mijn zelfs verder verdijpen in deze functie

Pluspunten

goede collegas

catering

slecht bedrijf, geen communicatie, staan niet open voor ideeen van medewerkers.

Slavendrijvers

Vaak te weinig pauze. Je wordt als Slaaf gebruikt. Eurest schiphol is een groot bedrijf met veel te weinig personeel. Nooit waardering voor je werk. Blijf weg bij dit bedrijf.

Pluspunten

Collega's

Minpunten

Te veel om op te noemen

leuk bedrijf

werk er met plezier, elke dag weer vrolijke gasten over de vloer.

Goed parttime baan

+CAO hoog uur loon +mogelijkheid om kwalificaties gratis trainingen en cursussen te krijgen +werken met behulp van machines -geen mogelijkheid om de fulltime baan te vergroten -it werk vereist geen vooruitgang in mijn uitvoering

Eurest is een prettig bedrijf met doorgroeimogelijkheden.

Veel diverse locatie's met een eigen karakter. Waar gezond en lekker hoog in het vaandel staat.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Eurest. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,6

• Eurest