Erasmus Universiteit

14: Erasmus Universiteit reviews van werknemers

goede werksfeer

rustige werkplek en je verveelt je wel als er geen calamiteiten zijn

Pluspunten

tijd voor andere dingen z.a boek lezen

Minpunten

geen doorgroei mogelijk

Servicedesk ict is een zeer hektisch afdeling

Erasmus is een cultuur van witte mensen. De manager heeft altijd gelijk. Je jaar contract wordt velengd tot ze niet meer kunnen dan wordt je gewoon op sttaat gezet. Je komt er nooit vast. Ze hebben een deal met uwv werkzoekenden waar zij dus de helft aan salaris hoeven te betalen. Als je toch een jaartje wil bijspijkeren heb je t mis. Iedereen is daar voor zich zelf. Je leert er echt niets. Wordt niets gedaan aan teambuilding. Thuiswerken is daar een vieswoord. Gewoon elkaar komen besmetten want manager gelooft niet in corona.

Pluspunten

Ov in de buurt

Minpunten

40 uur je mag geen 4x9

Great

I love the place where I can meet and work with people from different background.

Fijne open cultuur

Heerlijke omgeving om te werken met zowel intellectuelenals heel praktisch georiënteerde collega's

Prima en inspirerende werkomgeving

Op interimbasis gewerkt voor College van Bestuur. Verschillende crises en casussen opgepakt en afgehandeld.

leuke werkomgeving

Leuke werkomgeving met jonge mensen in een totaal niet hierarchische organisatie

Pluspunten

voelde me er erg thuis

Minpunten

soms wat chaotisch

Starre onderzoekswereld

Als individualistisch ervaren met veel gemotiveerde mensen maar vooral voor het eigen onderzoek.

Dynamische en uitdagende omgeving.

Onderwijs is een dynamische, uitdagende en leervolle omgeving. Grote voldoening door bijdrage aan toekomst studenten en maatschappij.

Pluspunten

Flexibel werktijden, internationale omgeving, carrière-budget

nvt

heel goed om te ervaren ik raad het aan doe heel leuk

Fantastich

Veel kansen, veel doorgroeimogelijkheden, fijne collega's. Vergadercultuur, veel inzet gevraagd, maar je krijgt er veel voor terug.

Inspirerende werkomgeving, verschillende culturen en nationaliteiten wat zorgt voor een internationale sfeer.

Inspiring en leerzaam om voor te mogen werken. internationale sfeer en studenten.

Ruimte voor eigen invulling colleges, fijne studenten

De Centre of Corporate Communication van de RSM, verbonden aan de Erasmus Universiteit trekt internationale studenten aan, meestal reeds met tien of twintig jaar ervaring in het vak en die weer eens toe zijn aan een verfrissing, update of bijleren in het algemeen. Dat is voor mij een heel fijn publiek van gemotiveerde mensen. De werksfeer is goed en constructief, iedereen wil ook ervaringen delen en toetsen aan de internationale samenleving zoals deze zich ontwikkelt. Als docent en mentor en degene die de assignments en thesis bekijkt zie ik ook hoe studenten vol in het professionele leven staan en is het fijn daaraan te kunnen bijdragen. De vrijheid, binnen de kaders van de onderwijsinstelling, van de docent en mentor is groot om zelf invulling te geven aan het thema van de betreffende elective. Wel is het wenselijk als er meer ruimte is voor innovatie, zowel didactisch als inhoudelijk, maar dat is eerder een politieke kwestie. Ook zou het mooi zijn als er budget vrijgemaakt kon worden voor (meer) onderling contact tussen collega-docenten en de mensen die het curriculum samenstellen. De bedrijfsvoering in termen van ICT is op de RSM prima in orde.

Pluspunten

Ruimte voor eigen invulling

Minpunten

Contact met collegae

AMROSE project onderzoek palliatieve sedatie

Uitdagende werkomgeving waar ik veel geleerd heb over het opzetten van wetenschappelijk onderzoek.

Pluspunten

Veel zelfstandigheid

Minpunten

Hierarchie

goede organisatie, goede ontwikkelingsmogelijkheden, interessant onderzoek

goede organisatie, goede ontwikkelingsmogelijkheden, interessant onderzoekv

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Erasmus Universiteit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Erasmus Universiteit met

Reviews over Erasmus Universiteit per locatie