Erasmus MC

Erasmus MC Reviews

58 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 63 reviews

Leuk academische ziekenhuis.

Een academisch ziekenhuis voor en nadelen. Je hebt meer doorgroeimogelijkheden en je leert er veel. Maar dan heb je minder sfeer en lange lijnen met andere specialisten. Aub salaris niet goed betaald. Hoge werktempo en stress.

Grote organisatie zonder doorgroeimogelijkheden

Kwa secundaire arbeidsvoorwaarden is het wel goed geregeld bij Erasmus MC, het is een hele grote organisatie waar alles hirarchisch en autoritaire geregeld is. Er is geen mogelijkheid tot doorgroeien, doorgroeimogelijkheden zijn alleen gegund aan medewerkers die lang genoeg werkzaam zijn geweest in hun functie ipv dat het je gegund is op basis van je kennis en ervaring.

Pluspunten

4x9 13e maand

Minpunten

Geen doorgroeimogelijkheden

Leerzaam, leuke collega’s, logge organisatie, belangen niet transparant

Het bedrijf is erg groot en daardoor log. Door de ontwikkeling vanaf de oplevering van de nieuwbouw zijn er nog een hoop “kinder” ziektes die veel tijd en geld kosten. Binnen de afdeling waar ik werkte ontbrak het aan visie waardoor het er conservatief bleef. Dit bleek ook uit in het streven van inclusiviteit. Als je tijdens je eerste contractperiode ineens door corona een maand ziek bent wordt je contract niet verlengt.

Pluspunten

Fietsplan, professionele collega’s

Minpunten

Onduidelijkheid over functie, niet ingewerkt worden

Professional company

Erasmus MC is an excellent company. It is a highly professional workplace and gives plenty of opportunities to learn. I work there as a PhD-student and get fully support from my supervisors.

Pluspunten

Professional

Leuke afdeling binnen het Erasmus mc

Leuke afdeling binnen het Erasmus mc. Collegiaal, mogelijkheden om in te werken, te leren, verder te ontwikkelen. Fijne organisatie.

Pluspunten

Collegiaal en vriendelijke organisatie

Un buon posto dove lavorare

È il primo ospedale dei Paesi Bassi. Un buon posto dove fare ricerca di alto livello. Stipendio in linea con gli standard nazionali olandesi.

Pluspunten

Molto benefit, e. g. accesso a corsi formativi, software gratuiti

Minpunten

È in Olanda.

Vooruitstrevend en patientgericht

Ik heb 3,5 jaar met plezier gewerkt bij het EMC. Gezellige sfeer en veel beweging in technieken, zo is er vaak wel iets nieuws te leren. Aan het management kan wel het een en ander verbeterd worden.

Competitive en uitdagende werksfeer

Competitive en uitdagende werksfeer. Top onderzoek.

Ambiente lavorativo Dinamico e Stimolante

Lavorare all'Erasmus MC implica condivisione di esperienze, culture e progetti. L'ambiente di lavoro è quello del Reparto di Oncologia, collocato al quinto piano di uno degli ospedali più grandi del mondo. Un'intera area è dedicata a ricerca e sviluppo di nuovi dispositivi biomedicali. Ognuno lavora individualmente, facendo parte al tempo stesso di uno specifico team. Una zona è dedicata esclusivamente alle riunioni e frequentemente è possibile trovare membri dello stesso o di diversi team confrontarsi al fine di progredire nello sviluppo del progetto. Le pause, a cui partecipano tutti gli impiegati del dipartimento, sono frequenti e ben collocate nell'arco della giornata lavorativa. Infatti, la pausa caffè è prevista alle 10 e alle 15 mentre il pranzo, che avviene in una delle mense dell'ospedale, è previsto per le 12. Lavorare in questa struttura è stata un'incredibile occasione di arricchimento personale. Si impara a dover progredire ed imparare in maniera completamente autonoma, avendo delle responsabilità e tempi di consegna. Per quanto riguarda la mia esperienza, è stato possibile imparare a programmare in linguaggio C e Python al fine di realizzare un dispositivo per la cura del tumore al seno. Mi sono occupato del Design, basato su un vecchio modello utilizzato in dipartimento, rendendolo compatibile con la Risonanza Magnetica; successivamente ho implementato il modello con antenne più performanti per l'obiettivo preposto, sviluppate da dottorandi della struttura; quindi, ho effettuato analisi e valutazioni su modelli di seni virtuali di pazienti ricoverati per -

prettige werkomgeving

Er heerst een prettig sfeer op de afdeling en de college zijn altijd bereid om iets elkaar te doen

productief en leerzaam

Goede werkgever met doorgroei mogelijkheden. Sterke organisatie met nationale en internationale bekende naam. Als je wil leren werken dan moet je hier beginnen,

EMC is een goede werkgever. Door het EMC kon ik me ontwikkelien van een verzorgende IG tot een HBO verpleegkundige. Ben erg blij dat zij mij die kans

Het EMC is een fijne werkgever. een werkgever die het personeel in staat stelt zich verder te ontwikkelen.

pruductieve en gezellge arbeidssfeer

Veel eigen verantwoordelijkheden. Je werkt samen met je afdeling aan het halen van de eindstreep. Geeft daardoor veel kamaraadschap en je strijd ergens voor.

Pluspunten

goed salaris

Minpunten

Parkeerplekken is een probleem of heel duur

stressvol, hoge werkdruk

Fijne collega's Te hoge werkdruk Opkomen voor jezelf

Ik denk Erasmu mc de beste.

Ik ben al een paar maanden vrijwilliger, Omdat ik graag in Erasmus werk maar ik wou dat ik een logistiek of sterilisatie medewerker kon worden. Dat is mijn droom, Omdat ik van logistiek en sterilisatie hou en Erasmus de beste is.

Leuke werk omgeving ? minder leuke collega'S

1 jaar gewerkt in een technische functie. Voor sommige collega's moest je oppassen. Een slangenkuil zoals ze het zelf noemden. Beoordeling gesprek op basis van onwaarheden van een collega, waarmee ik niet veel binding had, totaal onhaalbare doelen, met geen of nauwelijks juiste middelen en/of personen. Sommige zaten er echt om een ander zwart te maken, zodoende zichzelf beter te doen lijken. Vage afspraken en het niet nakomen daarvan. Toch met veel plezier gewerkt want er waren ook een aantal serieuze collega's. En de werk omgeving is zeer uitgebreid. Helaas door negatieve berichten en verhalen maar 1 jaar mogen '/ kunnen werken!

Pluspunten

Groot / midden in de maatschappij

Minpunten

Slangenkuil /achter de ellebogen kunnen werken / niet de verkeerde collega's irriteren

Ambitieus, maar ook wel wat traag

Het Erasmus MC is een heel grote organisatie en dit biedt zeker heel veel mogelijkheden. Het ligt er ook aan in welke functie je werkt. Ik werk als secretaresse en dan merk ik dat sommige werkprocessen heel traag zijn. Daarnaast heb je als secretaresse weinig doorgroeimogelijkheden in vergelijking met andere functies. Pluspunten vind ik wel het salaris, je bent vrij in het bepalen van je werktijden (ik werk bv van 7.30 tot 16.00 om files te vermijden) en er zijn veel faciliteiten in huis (sportschool, winkels, repro). Bereikbaarheid is een nadeel, je kunt gemakkelijk met het OV komen, maar parkeren is betaald voor medewerkers. Qua sfeer is het op zich goed, maar dit ligt ook erg aan de afdeling. Over het algemeen zijn mensen behulpzaam en hoef je collega's niet met u aan te spreken. De werkdruk is heel verschillend, in de zorg is deze heel hoog, voor kantoorfuncties kan deze een stuk lager zijn. Ik vind het Erasmus MC wel heel ambitieus, we verrichten heel mooi werk met elkaar, zeker dingen om trots op te zijn. Het zou alleen fijn zijn als dingen gestroomlijnder lopen, het gaat er vaak traag / log / omslachtig aan toe. Maar over het algemeen zeker een werkgever om aan te raden.

Pluspunten

Veel faciliteiten zoals sportschool en winkels. Salaris.

Minpunten

Bereikbaarheid. Trage werkprocessen / logge organisatie.

Salris is goed, werkdruk hoog en slecht management

Een reorganisatie en digitalisering tegelijk doorvoeren is niet heel handig. Mensen zijn ontslagen, nieuwe werkwijzes die nog niet helemaal vlekkenloos gaan waardoor achterstanden ontstaan en enorme werkdruk. Management heeft geen oor voor de medewerkers.

Pluspunten

Salaris

Minpunten

Slecht management

Voor mij een koud eenzame werkplek

Was gezellig , na de renovatie en opheffen van de personeelsrestaurants is er geen uitdaging meer in het werk. Collega,s zijn onder gebracht op verschillende locaties zodat daar ook geen contact meer mee is. In mijn geval draai ik nu een keuken voor de patiënten en dat doe ik alleen.

Pluspunten

Mooie keuken met goed werkende apparatuur

Minpunten

Weinig afwisseling ook met werktijden

okay

Mijn werkzaamheden bestonden uit het volgende o.a. het welkom heten van nieuwe patiënten en uitleg geven wat ik als facilitair medewerker voor hen kon betekenen. Ik gaf uitleg aan de patiënten over de kamers, uitleg over het gebruik van een tablet en de bestellingen van maaltijden. Tevens hoorde daar het uitserveren van het ontbijt, lunch en diner bij. Daarnaast kreeg de patiënt ook uitleg als hij of zij aangepaste voeding nodig had, dit in verband met het gebruik van must producten op aanraden van de diëtist. Ik zorgde ervoor dat de laden van de patiënt kamers en de linnenkar voor de verpleegpost goed gevuld waren. Daarnaast ondersteunde ik de verpleging met o.a. de bedden opmaken en patiënten naar de OK of CT brengen.

Perfect job and university

In my view this hospital should be in the top 10 hospitals in Europe for research and clinical care. There are top clinicians and researchers aim for state of the art clinical care.

Pluspunten

research

Minpunten

location

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Erasmus MC. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Erasmus MC per locatie

• Erasmus MC