Engels Logistiek B.V.

6: Engels Logistiek B.V. reviews van werknemers

Prettige werkgever

Engels is een prettige werkgever, waar je veel vrijheid krijgt om zelf prioriteiten te bepalen en jezelf te ontwikkelen.Persoonlijk heb ik te maken gehad met zeer diverse en uitdagende werkzaamheden naast de leuke collega’s, humor en fijne (informele) werkomgeving Ook zijn er een aantal goede secundaire arbeidsvoorwaarde als bijvoorbeeld een winstdelingsregeling en een gratis lunch.Kortom een bedrijf waar ik prettig heb kunnen werken en waar nog veel potentie in zit!

28 juli 2021
Dank je voor je positieve feedback en heel veel succes in het vervolg van je carrière!MvgEngels Logistiek BV

Slechte sfeer

Je kan je collega's niet vertrouwen en de leiding ook niet!Eigen ideeën zijn ook niet welkom.

Pluspunten

Lunch

Minpunten

Veel

27 juli 2021
Beste oud-collega,Omdat Engels een familiebedrijf is en we elkaar allemaal goed kennen, weten we natuurlijk wel wie je bent en waarom je bent weggegaan. Helaas loopt het soms zo. We hebben je altijd gewaardeerd in je werk; helaas waren er wat strubbelingen, maar we zijn ervan overtuigd dat we op een bijzonder nette manier afscheid van elkaar hebben genomen. We wensen je alle succes voor de toekomst en hopelijk verzacht de tijd je gevoel over Engels en de jaren die je bij ons hebt doorgebracht. MvgNelly Zegveld, HR manager

Fijn familiebedrijf

Fijn familiebedrijf waar er echt naar de werknemer wordt omgekeken,niet alleen door HR maar ook door de eigenaar.Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en als je iets nodig hebt wordt het geregeld.

Pluspunten

Gratis lunch, werkkleding

Minpunten

Nog niets tegengekomen.

Productieve werkomgeving!

ENGELS is een hele interessante werkgever, waarbij de secundaire arbeidsvoorwaarden perfect zijn geregeld. Binnen het bedrijf zijn er meer dan voldoende doorgroei mogelijkheden en voldoende ruimte voor eigen initiatief; echter is het wel belangrijk dat je zelf je schouders eronder zet om het maximale te bereiken. Binnen ENGELS is elke dag anders, omdat je (zeker binnen de sales) met complexe (technische) vraagstukken te maken kan krijgen. Wanneer je samen met collega's een juiste oplossing kan bedenken en produceren voor de klant, geeft dit echt een voldoening. Er heerst een informele werksfeer binnen het familiebedrijf ENGELS, waarbij er op zijn tijd ruimte is voor humor en vertier.

Pluspunten

Secundaire arbeidsvoorwaarden, gratis lunch, doorgroeimogelijkheden

Een hele prettige werkomgeving

Een bedrijf met een duidelijke missie, waar hard wordt gewerkt maar ook persoonlijke aandacht is.

Pluspunten

gratis lunch, fijne werksfeer en prettige omgeving

Minpunten

nog geen minpunten gevonden

gezellige collega's, leuk werk.

in een hele goede inwerkperiode van 4weken leer je elke afdeling kennen en zie je veel van de werkzaamheden die op die afdeling plaats vinden.

Pluspunten

gratis gezamelijke lunch en vrijdagmiddagborrel

Minpunten

alleen in hele en halve dagen vrij kunnen vragen.

19 augustus 2020
Dank je voor je feedback. Inmiddels kan verlof ook flexibel in uren worden opgenomen.Met vriendelijke groet,HR Engels

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Engels Logistiek B.V.. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Engels Logistiek B.V. per locatie

Meer informatie over Engels Logistiek B.V. in populaire locaties