Enexis
Bekijk alle reviews over Enexis

Enexis

Review over Enexis van een medewerker

wenig flexibel maar met goede intenties

Het besef dat men op korte termijn mensen nodig heeft om de energie transitie vorm te geven, zorgt ervoor dat men vele mensen nodig heeft. Zodra deze uit het werkveld komen is er geen enkel probleem. Echter om mensen aan te trekken buiten het werkveld moeten er nog veel slagen gemaakt worden. Dit is naast een screening van competenties, ook een plan om ervoor te zorgen dat men de juiste kennis en vaardigheden eigen kan maken met duidelijke evaluatie en herkansingsmogelijkheden. Dit maakt het voor mensen uit het werkveld een goede werkgever en voor mensen die zich nog vaardigheden eigen moeten maken een ZEER SLECHTE. Jammer want op de werkvloer is er veel werkplezier.

Pluspunten

flexibel en sociaal

Minpunten

richting ontbreekt, veel is overgeorganiseerd in systemen

Aanganame sfeer op de werkvloer, geven en nemen cultuur

Wat ontzettend fijn is bij Enexis is dat je, je er gewaardeerd voelt. Er heerst een gemoedelijk sfeer waardoor het er ook prettig werken is. Het bedrijf heeft een 'geven en nemen' cultuur. Je deelt bijvoorbeeld zelf je werkdag in. Het vertrouwen is er dat hier geen misbruik van gemaakt zal worden en dat je het beste uit jezelf haalt om zo ook het beste uit het bedrijf te halen.

Veel vrijheid en aardige collega's

Modern kantoor gericht op elkaar ontmoeten. Hybride werken en veel vrijheid indeling werktijden. Als je maar kwalitatief goed werk levert en je deadlines haalt. Wel duidelijk een semi-overheidsinstelling waar mensen hun eigen ding doen op hun eilandje en er weinig interactie is. Wanneer je uit een marktcultuur komt kan het ontbreken van eigenaarschap en het gemis aan resultaatgerichtheid je wel opbreken. Verder een mooi bedrijf waar je geen nummer bent en er leuke activiteiten georganiseerd worden.

Fijne werkgever

Enexis is een fijne werkgever, goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. De sector is behoorlijk in ontwikkeling en heeft een grote taak in de energie transitie. Het bedrijf is zich zeer bewust van de maatschappelijke taak.

Pluspunten

Opleidingsmogelijkheden

Minpunten

Werkdruk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Enexis. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Enexis met

Meer informatie over Enexis in populaire locaties

• Enexis
  • wenig flexibel maar met goede intenties