Enexis
Bekijk alle reviews over Enexis

Enexis

Review over Enexis van een medewerker

Fijne werkgever

Enexis is een fijne werkgever, goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. De sector is behoorlijk in ontwikkeling en heeft een grote taak in de energie transitie. Het bedrijf is zich zeer bewust van de maatschappelijke taak.

Pluspunten

Opleidingsmogelijkheden

Minpunten

Werkdruk

Veel vrijheid en aardige collega's

Modern kantoor gericht op elkaar ontmoeten. Hybride werken en veel vrijheid indeling werktijden. Als je maar kwalitatief goed werk levert en je deadlines haalt. Wel duidelijk een semi-overheidsinstelling waar mensen hun eigen ding doen op hun eilandje en er weinig interactie is. Wanneer je uit een marktcultuur komt kan het ontbreken van eigenaarschap en het gemis aan resultaatgerichtheid je wel opbreken. Verder een mooi bedrijf waar je geen nummer bent en er leuke activiteiten georganiseerd worden.

Productieve werkomgeving met veel autonomie

Bij Enexis is een open cultuur waar je veel waarde kan geven aan de Energietransistie. Vanuit het management is een vooruitstrevende visie op het gebied van techniek, werkcultuur, en moderne IT, maar tevens krijgt iedere werknemer de mogelijkheid om een eigen goede idee uit te werken. Er is veel autonomie, maar er wordt ook veel verantwoordelijkheid gevraagd.Ook voor verbreding is zeer veel ruimte, door de vele opleidingen en cursussen die intern/extern worden aangeboden.

top

Prima bedrijf om te werken met een goede teamgeest en technische uitdaging

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Enexis. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Enexis met

Meer informatie over Enexis in populaire locaties

• Enexis
  • Fijne werkgever